Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Szerintetek lehet baj?

Szerintetek lehet baj?

Figyelt kérdés
Barátom most először élvezett belém, foggátlót szedek másfél hónapja, de most mégis parázom, mert nem mondom hogy fáj a hasam azóta, de úgy érzem. Aggódom hogy valami nem működik. Ja és nem maradt ki tabi, időben pontosan szedtem.

2017. máj. 16. 16:11
 1/3 anonim ***** válasza:
Ha rendesen szedted, és nem gyengítette semmi, nincs gond.
2017. máj. 16. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
30%
Bízzunk benne, hogy semmi baj. De mivel a fogamzásgátló nem 100%-os hatású, és te is ideges alkat vagy, mellette használjatok óvszert IS. Az már tuti.
2017. máj. 16. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Jézusom, minek használjon pluszban óvszert?! Akkor teljesen felesleges hormonnal tömnie magát... Kérdező, ha úgy szeded, ahogy a használati útmutató írja, nem leszel terhes. Itt gyakorin minden második nő fogamzásgátló mellett lesz terhes, aztán érdekes módon a kérdések alatt szokott kiderülni, hogy rohadtul nem jól szedték... Én több, mint két éve szedem, és néha naponta többször is belém élvez barátom. Erre való. Ne parázz, mert úgy nem tudod élvezni se a szexet. A hasad ezer meg egy dologtól fájhat, ne kombinálj egyből. Első voltam.
2017. máj. 16. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
Unatkozol? Gyere játszani!

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!