Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Tss-t kaptam el, vagy csak...

Tss-t kaptam el, vagy csak más oka lehet a tüneteimnek?

Figyelt kérdés

Tegnap délután kicsit megvolt a szokásos enyhe görcs, nagyon halvány barna folyás.

Raktam fel tamlont, kb. Max csak 4-6 órát volt benne. Este kivettem, hat kb. Semmit se "havi bajozta, azóta sincs".(fogamzásgátlót szedek,nincs barátom, de a havi bajkn nem 7-9napos a bababogyó miatt, kb. Fele csak)

Olyan 11 után, éjfélig 3x szor wc-n ültem, rázott a hideg, lázas lehettem, fájt a derekam.

Persze hogy utána néztem a tss-nek, jaj:s azt nem írj hogy a tünetek enyhülnek vagy mennyi ideig tartanak.

Ejfel után ellaudtam,2 pléd+pulover+paplan. A hidegrázás elmúlt, hasam se csikar annyira.

Kérdem, ezt tss lehet, vagy a tegnap délelőtt telhetetlenségben elfogyasztott, kb. Két teljes csomag rágó a ludas? (Orbit, gyümölcsősek voltak, es sajnos ez a falánkság rossz tulajdonnságom😅)

Persze nem nyeltem le őket!


2017. máj. 17. 04:19
 1/5 anonim ***** válasza:
Szerintem a ragotol voltál rosszul. Nagy mennyiségben hasmenést okoz, van benne olyan anyag.
2017. máj. 17. 05:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
15%

Szia,


Semmi probléma. (a leírásod alapján)


A folyásod színe majd megváltozik, világosabbra.

Lehetséges, hogy ezt már tudod tapasztalatból.


Az írásod alapján nem logikus, hogy miért szedsz tablettát, ha "nincs barátod"?

Félsz, hogy váratlanul?

(az óvatosság az nem árt, ez tény/igaz)

Ha alkalmi partnered van, elég az óvszer is.

Elfér a táskádban.

- Legalább is ezt javasolnám, amennyiben érdekel a véleményem.

Nincs mellékhatása a szervezetedre.

Főleg akkor nem javaslom, ha még nagyon kiskorú valaki.

Amikor javaslatot kérnek, ritkán javaslom a tablettát.

Legfeljebb a gyors, alkalom utánit.


Vigyázz magadra.


Blanka


szexuálpszichológus

2017. máj. 17. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Én is szedek fogamzásgátlót és nekem sincs barátom. De olyan menstruációs gorcseim voltak , hogy felkelni nem tudtam , hanytam. Nos mióta szedem a tablettát ez megszűnt.
2017. máj. 17. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
Idősebbek is elkezdhetik online és ingyenes rejtvényfejtő játékunkat
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Kedves utolsó!

Azért szedek (Rezia, a legkisebb hormon mennyiség van benne) mert a megvonásos vérzés is lecseng négy nap alatt, nem görcsölők anyut,stb.

Míg bababogyó nélkül ez sokszor 7-9napot is "igénybe" vesz, ami nagyon rossz, főleg nyáron.

Mrg igen, ha majd egyszer összejön egy (rendes!) partner, akkor egyből lehet, nem kell várni mig a tabi hat. (óvszer általában kikezdi a hüvely flórámat, viszketek tőle )

2017. máj. 17. 09:07
 5/5 anonim ***** válasza:
100%
Kettes te egy nagy vicc vagy, nem pszichológus.
2017. máj. 17. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
Kvizlabirintus.hu Kérdések, felfedezés, stratégia

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!