Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Betegség miatt változhatott...

Betegség miatt változhatott meg? Tapasztalt már ilyet valaki?

Figyelt kérdés

Sziasztok. Múlt héten megfáztam (nátha, torokfájás, láz, minden ami vele jár). Antibiotikumot nem szedtem. A menstruációm 3napot késett, tegnap viszont nagyon erős görcsök kíséretében megjött. Máskor is szokott fájni az első napokban, de most sokkal erősebb volt a fájdalom. A másik változás, hogy jóval kevesebb a vér mennyisége. Második napon is csupán annyi, mint az utolsó napon szokott lenni. Általában 4-5napig tart.

Az erős fájdalomnak és a kevés vérzésnek lehet az okozója a menstruáció előtti betegségem? Hallottam róla, hogy befolyásolhatja bizonyos esetekben.

Esetleg tapasztalt már valaki ilyet?

Köszönöm a válaszokat!

21/L


2017. máj. 17. 08:43
 1/1 anonim ***** válasza:
Igen,lehet magától a betegségtől. A menstruációt sok minden befolyásolja. Gyógyszereke szedésétől,pszichés,vagy testi betegségeken át,akár frontok is.
2017. máj. 17. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!