Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Mi oka lehet annak, h 6 napja...

Mi oka lehet annak, h 6 napja múlt el a havim, azóta barna vagy rózsaszín nyálkás folyásom van? Kérlek írjatok, nem volt még ilyen!

Figyelt kérdés

2017. okt. 8. 11:49
 1/4 anonim ***** válasza:
Mehszajseb is szokott ilyet, de nem vagyok orvos, nem latok beled. El kell menni nogyogyaszhoz.
2017. okt. 8. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Holnap kérek időpontot, csak addig jó lenne vmi nyugtató komment :)
2017. okt. 8. 17:34
 3/4 anonim ***** válasza:
Hormonzavar, bakteriális fertőzés is okozhatja. Lehet peteérés is. Nőgyógyász, vagy endokrinológus segíthet. Aggódni szerintem nem kell, az orvos ki fog vizsgálni és nem lesz semmi baj.
2017. okt. 8. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Holnap felhívom a nődokimat, elmondom neki, hogy milyen tüneteim vannak, remélhetőleg így latatlanban tud vmit mondani és persze időpontot is kérek tőle vizsgálatra!

Ha peteérés akkor korai lenne és fura mert így még nem jelentkezett vagyis nem tapasztaltam!

A múlt hónspban késett a havim pár napot amit az antibiotikumnak tudtam be, lehet, h még tisztulok mert késett?

2017. okt. 8. 18:59
Unatkozol? Gyere játszani!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!