Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Mi okozhatja a puffadást?

Mi okozhatja a puffadást?

Figyelt kérdés
Pajzsmirigy gyógyszer szedését novemberben hagytam abba (túlműködik), míg szedtem, meghíztam. Most, hogy abbahagytam, folyamatosan puffadok szinte, 3 kiló lement, aztán 2 visszajött belőle. Most hétvégén végre úgy éreztem, rendesen megemésztettem mindent, és "ki is jött belőlem". Jobban éreztem magam, a hasam is lapos volt. Aztán hétfőn kb. az első étkezéstől kezdve újra fennáll a puffadás. Emellé pisilnem kell sokat. Sok cukros üdítőt iszok, de ez régebben nem okozott problémát. Szóval szeretnék tanácsokat kérni, hogy mi okozhatja ezeket a "tüneteket"? És mit tehetnék a zavaró puffadás ellen?
2018. febr. 28. 18:34
 1/1 anonim ***** válasza:
Nézesd meg a cukorszintedet a sok pisilés miatt. A puffadásra meg szedjé probiotikumot Okozhatja tej, vagy tejcukor allergia, cölikália, és még több minden. Orvoshoz menj el.
2018. febr. 28. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!