Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

1. havi fogamzásgátló tabletta szedése kezdete óta tartó menstruációs vérzés normális?

1 hete kezdtem el szedni életemben először fogamzásgátló tablettát, a menstruáció 1.napjan. Azóta eltelt 1 hét, minden nap azonos időben szedem a gyógyszert,de a menstruációm nem akar el múlni.(kis mennyiség csökkenés van de még mindig rendesen megvan). Ez normális így első alkalommal? Esetleg Tapasztalatok alapján mennyi idő múlva múlik el?

Keress kérdéseket hasonló témákban: menstruáció, fogamzásgátló, fogamzásgátló tabletta

  jan. 5. 19:32  Privát üzenet  

A válaszok
Normális.

A válaszíró 83%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/5Időpont jan. 5. 20:00 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Igen, előfordulhat. Én az első 3 levél alatt véreztem, ugyan csak pecsételő vérzés volt, nem rendes menzesz mennyiségű vér.

A válaszíró 74%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/5Időpont jan. 6. 16:07 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Azt tudom, hogy a pecsételo normális így az elején, viszont nekem rendes, és viszonylag sok mennyiség. (mondjuk a gyógyszer előtt is mindig nagyon erős vérzésem volt)

# 3/5Időpont jan. 6. 22:55 Privát üzenet

Szia!


Sajnos ezt nem lehet megmondani, hogy mikor fog elmúlni. Nagyon kellemetlen mellékhatás, én is ugyanebben a cipőben járok. Nekem már több gyógyszerváltásom is volt a vérzések miatt. Azt szokták mondani, hogy az első 3 hónapban normális a köztes vérzés, vérezgetés, mert a szervezeted még nem szokott hozzá a tablettához. Rutascorbint vény nélkül lehet kapni, 3x2 szemet is szokás ebben az esetben szedni. Más lehetőség nincs a vérzés csillapítására, türelmesnek kell lenni.

Lehet, hogy beválik és a 3-4-5. hónaptól beáll és percre pontosan fog megjönni a megvonásos vérzésed, de az is lehet, hogy végigjárod azt az utat amit én:

ultrahangok, hormonsor, gyógyszerváltások. Én épp a vérzési rendellenességek miatt kaptam fogamzásgátlót, de a hatékonyságában én is csak reménykedni tudok, mert egyelőre nem oldódott meg a problémám.

Én azt javaslom neked, hogy szedd tovább, mert az elején a nők fele küzd a vérzéses mellékhatásokkal, utána már be szokott állni nekik!



A válaszíró 84%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/5Időpont jan. 7. 10:38 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat. Most folytatom melgaltom 2.honapra jó lesz e ha nem lehet fel keresem a dokim. Meg a kérdésem az lenne hogy normális hogy fáj a hasamalja is szinte egész nap és hányingerem van kicsit? (Éves előtt vagy után szoktam be venni a gyogyszert)

# 5/5Időpont jan. 8. 19:24 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Fogamzásgátló szedés elején normális a rendszertelen ciklus?
Elfelejtettem 2 napig szedni a fogamzásgátlót és most megjott pedig nem most kéne normális ez?
Fogamzásgátló szedése mellett 3 nappal hamarabb jött meg mint szokott. Ez még normális?
Mikor normális a folyás?
Köztes vérzés, normális? (többi lent)
Ez normális vagy hívjam az orvosom?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!