Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Fogamzásgátlót szedek, még van három tabletta a levél végéig, de egy pár napja már görcsöl a hasam és tegnap este véreztem egy kicsit. Mi okozhatja ezt?

Rendszeresen reggel 10-kor veszem be, nem hagytam ki egy tablettát se, a legnagyobb időbeli eltolóás 2 óra volt mert elaludtam. Nem hánytam, nem volt hasmenésem és nem szedtem semmit mellette. Viszont rengeteget stresszeltem az utóbbi 1-2 hónapban, én erre gyanakszom, hogy talán ettől lehetett, de nem vagyok benne biztos. Nem kezdődött meg a menstruációm, csak idő előtt volt pecsétlő vérzésem. Általában az utolsó tabletta bevétele után szokott lenni 1 teljes üres napom és a 2. nap estére szokott megjönni.Valaki járt már így? Jelenthet ez bajt, vagy csak túlgondolom?

Keress kérdéseket hasonló témákban: menstruáció, fogamzásgátló

  jan. 11. 14:55  Privát üzenet  

A válasz
Előfordulhat, mivel mű hormonokat szedünk. Nyugi, nekem még hat bogyó vissza van a jelenlegi levélből, de már most feszül a mellem/enyhén görcsölget a hasam.

A válaszíró 71%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont jan. 11. 20:03 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Akkor jó, már szedem egy ideje és még soha nem volt iyen, kicsit megijedtem.

# 2/2Időpont jan. 14. 11:25 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Fogamzásgátló tabletta (zoely) ) 2. levél 2. héten miért jött meg megint a vérzésem? Tehát nem a placebo tabletták napján
Ha megmaradt 2 levél fogamzásgátló tabletta még terhesség előttről, ti ugyan úgy szednétek?
A második levél fogamzásgátló tabletta beszedése végén, a megvonásos előtt 5 szemmel enyhe barnázást észleltem. Ez normális?
2. levél fogamzásgátlónál tartok, de a 15. szem bevetele óta erős, menstruációszerű vérzésem van. Ez mitől lehet? Ettől még hat a tabletta?
Aki fogamzásgátló tabletta mellett esett teherbe, a levél beszedése után rendesen megjött a menstruációja?
Most fejeztem be tegnap az első level beszedeset. Hogyan tovább?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!