Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Fogamzásgátló abbahagyása...

Fogamzásgátló abbahagyása után rendszertelen menstruáció?

Figyelt kérdés

Szeptember végén hagytam abba a fogamzásgátlót kb 5 év után. (Nem szeretnénk gyereket, óvszerrel védekezünk.) A megvonásos vérzés után eddig 2x megjött, 2x pedig nem. Most is ez történt. A februári esedékes menzesz elmaradt. (Kb két hete(!) kellett volna megjönnie.) Voltam is orvosnál ennek kapcsán, de csak annyit mondott, hogy majd. „magától be fog állni”.


Tegnap du. óta pecsételő vérzésem van! Most ez azt jelenti, hogy meg fog jönni? :D Fáj is picit a hasam alja, de nem számottevően. Nektek volt már hasonló?


Köszönöm a válaszokat.


2019. febr. 21. 16:23
 1/2 anonim ***** válasza:
Teljesen normális, hogy összevissza jön meg. Adj időt a szervezetednek. Szerintem amúgy kezdődik a menstruáció, azért pecsételsz.
2019. febr. 21. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Igyekszem türelmesebbnek lenni, csak nehéz! :) Nem csak a menzeszem problémás, hanem az arcbőröm is. Sokszor próbálom biztatni magam, hogy jobb ez így, hogy nem bolygatom a szervezetem a bogyókkal... 18 éves korom óta szedtem, megszakítás nélkül. Végül több, mint két hét késéssel, de tegnap este megjött. :)
2019. febr. 22. 08:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!