Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Nők egészsége

A kérdés

Még vajon hathatott akkor a fogamzásgátló vagy valóshínűbb hogy esetleg teherbe estem?

Két hete pénteken (5-én) Bevettem az utolsó fogamzásgátló tablettát (2 éve szedem). Azért az utolsót mert át szeretnénk állni más védekezési módszerre.

Kedden meg is jött a menstruációm, tartott a szokásos 3-4 napig, azaz múlt hét csütörtökig kb.

Párommal óvszerrel védekeztünk szexnél szombaton este, azonban utána vettük észre hogy lyukas lehetett mert folyt is ki belőle.

Sajnos az esemény utáni tablettára nem gondoltam.


Nagyon valószínű hogy teherbe eshettem igaz? 😕 vagy esetleg akkor még valamennyire hathatott a fogamzásgátló?

Tesztet mikor lenne érdemes csinálni?


Nagyon szépen köszönöm annak aki rendesen válaszol és segít! 😞



Keress kérdéseket hasonló témákban: teherbeesés, szex, fogamzásgátló, óvszer, védekezés, menstruáció

  ápr. 15. 23:56  Privát üzenet  

A válaszok

Kedden a megvonásos vérzésed jött meg.


Tesztet 3 héttel szex után csinálj.


Esemény utáni tablettát hatalmas ostobaság lett volna bevenni.



A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont ápr. 16. 00:23 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A fogamzásgátló már biztos nem hatott. Viszont egyáltalán nem biztos, hogy terhes lettél. A következő esedékes menstruációd, ha késik, akkor csinálj tesztet.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont ápr. 16. 09:37 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A menstruációd kicsit felborulhat, mert már nem szeded a fogamzásgátlót. Ne ess pánikba, ha később jön meg. Csinálj majd tesztet, az a biztos. :)

A válasz 44%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont tegnapelőtt 18:48 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Fogamzásgátló mellett alkohol?
Menstruáció kimaradása fogamzásgátló szedése mellett normális?
Okozhatja ezt az antibiotikum?
Tabletta mellett másfél héttel előbb jött meg a menzeszem és iszonyúan fáj. Mi lehet a baj?
Belara fogamzásgátló szedésekor minden levél után várni kell 7 napot vagy csak az első után?
Már hónapok óta sűrű fehér krémes folyasom van mitől?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Nők egészsége rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!