Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Elfelejtettem bevenni a...

Elfelejtettem bevenni a fogamzásgátlót, okozhat ilyet? Többi lent

Figyelt kérdés
Elfelejtettem bevenni a 2. hét első szem tabiját (Missee) a tájékoztató azt írta, hogy ekkor ha egyszerre 2 tabit kell bevenni akkor 2-t kell bevenni és a hatása nem csökken:) azonban 1-2 napra rá észrevettem, hogy van egy nagyon-nagyon halvány kis barna folyásom, okozhatta az, hogy 2 tabit vettem be egyszerre?

2019. ápr. 16. 20:12
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem az okozza, hogy kettőt vettél be egyszerre, hanem az, hogy kihagytad. De igen, valószínűleg emiatt van.
2019. ápr. 16. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
53%
Nem vetted be a tabit = elkezdődött a megvonásos vérzés. Te se vágod, hogy működik a fogamzásgátló tabletta, csak nyeled, ugye? :/
2019. ápr. 16. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Kedves utolsó, de pontosan tudom, hogy működik, csak szerettem volna egy kis megerősítést

De látom te meg nem birtad leírni a válaszod kötekedés nélkül🤗👎🏻

2019. ápr. 17. 08:37
 4/6 anonim ***** válasza:
Ha tudnád, hogy működik a tabletta, fel se merült volna benned, hogy a 2 szem miatt kezdtél vérezni.
2019. ápr. 17. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Te most arrol beszelsz, hogy mondjuk csutortok este elfelejtetted, ezert pentek este kettot vettel be, hogy potold? Vagy nem is ertem miert vettel be egyszerre kettot vagy ezt hol irja a papir mert en mar ket eve ezt a fajtat szedem es nem lattam benne ilyet:)


Velem olyan volt, hogy pl csutortok este elfelejtettem igy pentek reggel vettem be azt a szemet, es a pentek esti adagot pedig a szokasos idoben. En igy potoltam. Ha te is erre gondoltal ne haragudj kicsit erthetetlen a szoveg amit irtal.


Egyebkent nalam sosem okozott barnatast egy ilyen eset sem, sot szerintem ha nem potolnam sem hinne azt a szervezet, hogy a megvonasos verzes jon mert mar evek ota szedem raallt mindenem.

Ez butasag, hogy azt hitte a szervezeted, hogy most jon a verzes mivel 7 feher tabletta van azaz placebo (nincs benne hatoanyag olyan mintha abban a 7 napban nem szedned a bogyot csak igy ha fehereket is szedsz nem esel ki nem felejted a 7. Nap utan folytatni a kovi levelet) es a 3. Tabletta utan jon meg nekem peldaul... tehat 3 napig nem kapja a hormont a szervezetem megse jon meg. Ezert gondolom, hogy egy kihagyott szem nem okoz menstruaciot.


De persze ez fugghet attol miota szeded.

2019. ápr. 17. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

"Ezert gondolom, hogy egy kihagyott szem nem okoz menstruaciot."

Hát menstruációt biztosan nem okoz, ugyanis az fogamzásgátló tabletta alkalmazása során NINCS.

2019. ápr. 17. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
Magány ellen közösség

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!