Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Sérülések, balesetek » Bemelegités sportolás előtt?

Bemelegités sportolás előtt?

Figyelt kérdés

Mi az ideális bemelegités sport előtt? (itt most két fajta bemelegitésre gondolok gyúrásra illettve atletikai bemelegitésre)

Egy weboldal sincs ahol egy normális bemelegités lenne sem gyúrósoknak sem pedig atlétáknak pedig a bemelegetités az egyik legfontosabb gyakorlat a sérülések elkerülése érdekében



2015. júl. 17. 20:01
 1/6 anonim ***** válasza:
Egy a lenyeg, hogy bemelegiteskor stimulalni kell az izmokat es nem lazitani, ezert akiket ugy szoktal latni bemelegiteni, hogy huzogatjak a labaikat, vagy feszengenek ossze-vissza, azok mind hulyeseget csinalnak. Bemelegiteskor dinamikus gyakorlatokkal beinditod a verkeringest, az edzes vegen pedig nyujto gyakorlatokkal lelazitasz. Ennyi.
2015. júl. 17. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Gyúrás? :D Ahogy én szoktam edzés előtt (gyúrás). Kocogok kint az udvaron majd boka, térd körzés. Ha lesz láb edzés, mint pl. ma is ha nem sülök meg akkor a láb bemelegítésre nagyobb hangsúlyt fektetek (comb körzés, ágyék bemelegítés stb). Aztán nyak, törzs körzés. Váll egykezes körzés majd kétkezes előre is és hátra is majd a kezemmel megérintem a vállamat és úgy is körözgetek vele. Végül csukló és könyök ízület bemelegítés (körzések) majd állva végzett fekvőtámasz, amikor neki támaszkodom a párkánynak, ez nem is igazán fekvő csak az álló fajtája, ez is bemelegítést szolgál elég bohóc mutatvány, de hasznos.


Ezt magadtól nehéz lett volna? :D És súlyos edzés előtt természetesen kis súlyokkal egy két bemelegítő gyakorlat, ami ugyan az mint a rendes súlyokkal csak nem olyan részletesen nem annyi szériában. :D


Edzés majd nyújtás.

Kib.szo.t meleg van lehet, hogy ma kihagyom az edzést. Adjál zöldet ha már ennyit írtam és elég hasznos is lett. :D 22/f, itthon edzem, csak kétkezes súlyzóim vannak azzal próbálok mindenre. :D Ma váll, vádli lenne talán lesz is. :D

2015. júl. 17. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Ui: És a végén kell nyújtani. :D
2015. júl. 17. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat

2#: Szerintem a futás nem jó bemelegítés gyúrás előtt

2015. júl. 19. 10:54
 5/6 anonim ***** válasza:
Túl van ez lihegve. Úgy kell bemelegíteni, hogy a sportolás alatti mozgást végezzük, de csak kb 50% intenzitással. A profi kerékpárosok is így szokták pl, nem mindenféle bohóckodással, hajlongással, cigánykerékkel.
2015. júl. 19. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Na igen ám csakhogy kétfajta mozgás van

aerob és a nem aerob és például a kocogás az egy aerob bemelegités és az nem megfelelő a nem aerob bemelegitésez a gyúráshoz

A bemelegités fontos szempont az izületek és izmok inszallagok védelme miatt ajérnelyik sportot is csinálja az ember csak nem mindegy hogy melegit be

Túllihegni én sem akarom de tényleg nincs fönn a neten egy oldal sem ahol mindkét tipusú bemelegitési forma fennt lenne

2015. júl. 20. 00:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!