Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Szemproblémák » Homályos látás lehet Xanax...

Homályos látás lehet Xanax 0,5 mg hirtelen abbahagyásának és újrakezdésének a mellékhatása?

Figyelt kérdés

Kérem,hogy csak normális válaszokat írjatok, nem jó dolgomban szedem!


Köszönöm szépen!



2015. febr. 27. 09:13
 1/6 anonim ***** válasza:
Szia! Én is abbahagytam és néha veszek be ha nagyon gàz a helyzet. Szerintem a szorongástól van a homályos látás,nem a xanax-tól.
2015. febr. 27. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Nem lehet agydaganat? Nagyon félek, csütörtökön megyek majd neurológiára, de addig úgy érzem megbolondulok. :(


Pánikbeteg vagyok amúgy, arra szedem a gyógyszert,

2015. febr. 27. 10:03
 3/6 anonim ***** válasza:
ha rég szedted vagy nagyobb dózisban akkor lehet elvonási tünet igen.
2015. febr. 27. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Igen, sajnos sokáig szedtem!
2015. febr. 27. 11:29
 5/6 anonim válasza:
Igen, lehet. Fokozatosan hagyd abba a gyógyszert, hirtelen nem szabad.
2015. febr. 27. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:

Szia!

A személyes véleményem az hogy a Xanax egy bizonyos mértékben álmosít is, és idő kell hogy hozzászokjon a szervezetted.(:

2015. márc. 4. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!