Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Táplálkozás » Cink tabletta okozhat székreke...

Cink tabletta okozhat székrekedést?

Figyelt kérdés

Azt vettem észre hogy ha egyik nap beszedem, másnapra mindig nehezen mennek a dolgok a WC-ben.


Valóban a cink okozza?


aug. 29. 19:23
 1/1 anonim ***** válasza:

Ilyen hatásáról nem hallottam, de ha ezt figyelted meg, akkor elképzelhető.

Amúgy elég folyadékot viszel be?

aug. 30. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!