Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Táplálkozás

A kérdés

Ha Béres Actival Extrát szedek, akkor fennáll a veszélye annak, hogy hízok miatta?


Keress kérdéseket hasonló témákban: Béres, Actival Extra, étrendkiegészítő, multivitamin

 2018. ápr. 6. 11:40  Privát üzenet  

A válasz
Én évek óta szedem kúraszerűen. Én nem híztam tőle. Inkább fogytam az elmúlt években (nyílván nem a bérestől :) ).

A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont 2018. ápr. 6. 11:59 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Köszi! :)

# 2/2Időpont 2018. ápr. 6. 15:13 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Béres cseppet, vagy multivitamint érdemes szedni, esetleg a kettő együtt is alkalmazható?
A Béres Actival Max multivitamin készítmény tényleg megszűnt?
Béres Actival Max multivitamint szedhetek 16 évesen?
Szedhetek Béres Actival Extrát? 15 éves vagyok.
Béres Actival Extra, Centrum A-Z, esetleg Centrum Silver vagy Energy. Melyik a jobb vagy esetleg valami hasonlót tudtok ajánlani?
Szépségvitamint és (béres actival) vitamint szedhetek egyszerre?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések a Táplálkozás rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!