Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Az ápolóknak van fonendoszkópja?

Az ápolóknak van fonendoszkópja?

Figyelt kérdés
Vérnyomásméréshez gondoltam, hogy veszek egyet (hallgató vagyok jelenleg még), megérné? Diplomás ápoló leszek, majd szeretnék MSc-t is végezni, akinek ugye kiterjedtebbek a kompetenciái.

2019. nov. 27. 15:23
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Most arra gondolsz, hogy ha veszel egyet, majd azzal jársz kelsz ott? Vagy arra, hogy ott adnak-e a kezedbe?
2019. nov. 27. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
2019. nov. 27. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Arra gondolok, hogy kötelező kiegészítő-e vagy van olyan a kórházakban, amelyeket használhatunk...
2019. nov. 27. 19:06
 4/10 anonim ***** válasza:
59%
Szerintem nem kötelező, de ha belegondolsz jobb ha sajátot használsz és nem mások után teszed a füledbe a közös fonit.
2019. nov. 28. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
Amúgy én egyszer se láttam egyiken se, pedig egy évet töltöttem kórházakban, kisebb megszakításokkal.
2019. nov. 28. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
Mondjuk igen, ez nem egy rossz felvetés. Még átgondolom, bármikor jól jöhet.
2019. nov. 28. 21:39
 7/10 anonim ***** válasza:
35%
Ha akarsz vegyél de a gyakorlatban senkinek nincs ez az orvosok "jelképe" ha veszel egyet és azzal jársz kelsz körberöhögnek és meggyanusítanak hogy milyen nagyképű vagy mert diplomásnak tanulsz (mondjuk alapbol ez a sztereotípia a legtöbb nővér között). Egy szóval lebeszélnélek róla. Üdv: egy diplomás ITO-s ápoló
2019. dec. 14. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

osztályfüggő, gyeremekellátásban, tüdőgyógyászaton és kardiológián egy diplomásnak szerintem kell!

Üdv egy 55ös apolo

2020. jan. 10. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%