Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Hogyan lehet úgy egyáltalán...

Hogyan lehet úgy egyáltalán elérni ilyenkor az OTP bankot?

Figyelt kérdés

Tegnap óta próbálok az OTPSmartbank segítségével utalni. 2 számlám van, a sajátomra szerettem volna utalni. Kb tegnap dél óta. 3x próbálkoztam, egyszer sem valósult meg, és ma reggel 2x-i próbálkozásra sem. Azt írta, hogy a rendszer befogadta a megbízást, de várakozó státuszba tette. A tegnap tranzakciók ma reggelre törlődtek a várakozó státuszból.

Próbáltam elérni a 0-24-es szolgálatot telefonon, ott kérték a szokásos 10jegyű azonosító-telekód azonosítókat, de be is diktáltam hanggal (hülyén érezve magam:/) és be is pötyögtem, de nem történt semmi.

Valaki mondja meg pls, hogy egyáltalán ezekkel mit lehet kezdeni vagy miért van mindez?



2021. febr. 21. 09:22
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Ha takarékszámláról szerettél volna, akkor az nem fizetési számla, arról nem lehet azonnali átutalást kezdeményezni.

Egyébként 06-1-3666-666,nyomsz egy 8ast,majd egy 1est,és ügyintézőhöz kerülsz kód beírása nélkül.

2021. febr. 21. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Koszonom a valaszt, takarekszamla igen, viszont szokott eddig mukodni az azonnali utalas takarekszamlarol.
2021. febr. 21. 10:44
 3/3 anonim ***** válasza:
Hivatalosan az nem az a törvényi azonnali átutalás, mert az meghatározott fizetési számlákról kezdeményezhető. Ennek ellenére igaz amit írsz, mert a saját számlák közötti átvezetés nagyon gyors szokott lenni az OTP banknál, DE ennek hivatalosan csak "munkanapokon, munkaidőben" kellene így lennie. (Mondom ezt úgy, hogy én is megtapasztaltam az ellenkezőjét már: szombat este 10-kor pár perc alatt megérkezett a főszámlámra az átutalt összeg.) Azt tanácsolom, hogy mivel hivatalosan ennek munkaidőben kellene működnie, ha tudod, hogy hétvégén van szükség ilyesmire, legközelebb utald át előre. Illetve mindig tarts annyit a főszámládon, ami a váratlan átmeneti helyzeteket meg tudja oldani. (Ugyanis jártam már úgy is, hogy szombaton délben szerettem volna visszavezetni valamekkora összeget, de valamiért ez vasárnap hajnalban történt meg végül. Hibáztatni nem tudom őket, mert a szabályzatuk alapján hétköznap reggel 6 vagy 7 vagy 8 és este 8 között indított tranzakciók történnek meg takarékszámláról azonnal.)
2021. febr. 21. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!