Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Alzánál hibás termék esetén...

Alzánál hibás termék esetén mit kell tennem?

Figyelt kérdés
Rendeltem az Alzától egy terméket, át is vettem az alzabox-ból, viszont volt rajta egy érülés, ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak. Kaptam egy email-t, hogy holnap átvehetek egy új terméket. De a hibás termékről nincsen szó, azt vissza kell helyezni a boxba vagy megtarthatom?

márc. 5. 14:08
 1/2 anonim ***** válasza:

Fogod azt a vacak telót, megnyitod a böngészőt és bepötyögöd a két kis mancsoddal, hogy :

"alza.hu hibás termék"


Ott van minden. Csak tanuld meg használni a netet...


Tegnap du. 2 óra óta már rég el tudtad volna intézni, angyalom.

márc. 6. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Szia angyalka, honnan vetted, hogy azóta nem intéztem el?:) Ment a piros.
márc. 8. 18:30

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!