Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A Vodafone-nál megrendelt...

A Vodafone-nál megrendelt telefonom késik 2 hete, pedig előre kifizettem. A kérdésem nem az, hogy mikor jön meg, hanem, hogy milyen kártérítésre, illetve anyagi előnyre vannak lehetőségeim? Köszi minden segítséget!

Figyelt kérdés
2012. jan. 29. 15:35
 1/3 anonim ***** válasza:
Attól függ, hogy mi áll a szerződésben, amit aláírtál.
2012. jan. 29. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 tetro ***** válasza:
ha eleget háborogsz az ügyfélszolgálatnál, akkor kapsz pár ezer forint kedvezményt a számládból. nekem egyszer egy egész havi (30e) számlát elengedtek, de különben rájuk gyújtottam volna a székházat :D
2012. jan. 29. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

A szerződés szerint 6 munkanap a kiszállítási idő, ha a futár megkapja, akkor 48 óra alatt szállítania kell. Kétszer telefonáltam nekik, mind a kétszer a megrendelt telefon státusza "kiszállításra előkészítve", meg hogy "technikai probléma volt, de már kijavították", várjam az sms-t. Ez volt 5 napja, azóta semmi...

A rendelési és fizetési visszaigazoló emileket elmentettem, telefonálási napokat feljegyeztem, (így lesz a magyar vásárlóból, jóképességű paranoid)

2012. jan. 29. 18:29

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!