Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Disputot nyitottam az aliexpre...

Disputot nyitottam az aliexpressen, az eladó nem reagál. Mit tehetek? Részletek lent

Figyelt kérdés
Vásároltam a fiamnak egy kapusfelszerelést,amit az eladó postázott ugyan,de a nyomon követési szám alapján Brazíliába tart a csomag. Jeleztem felé,erre belinkelte a követési oldalt. Írtam neki hogy oké Brazília,de én Magyarországon élek. Azóta nem reagál.Írtam ügyfélszolgra,azt mondták nyissak disputot,amit meg is tettem. Lassan lejár a határidő,de az eladó nem reagál. Mit tehetek? 22 dollár volt a cucc
2014. dec. 29. 18:20
 1/1 anonim válasza:
Irkálj neki, és csatolj képet is! Ha lejár és nem reagál ak ali megint és viszakapod a pénzt!
2014. dec. 31. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!