Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ti mit csinálnátok egy ennyire...

Ti mit csinálnátok egy ennyire lehetetlen helyzetben? (Bővebben lent. )

Figyelt kérdés
Egyetemista diák vagyok, és édesanyám két hete hunyt el tüdőrákban. Apám úgy döntött, hogy alkoholba folytja bánatát, amivel még inkább megnehezíti az egész helyzetet. A diákmunkával nagyon kevés pénzt keresek, szinte képtelenség lenne belőle elköltözni, de már nagyon nehezen bírom. Volt már valaki hasonló helyzetben? Tudom, hogy egy jól fizető állás kellene, de nagyon nehéz bármit is találni. Kétségbe vagyok esve.

2015. máj. 7. 22:35
 1/6 FüligJimmy88 ***** válasza:
100%

Részvétem...


Ilyesmi helyzetben még nem voltam, de az jutott eszembe így elsőre, hogy nem elköltözni kéne, hanem apádat észhez téríteni. Meg kell vele értetni, hogy te még itt vagy neki, ne taszítson el magától, mert szükségetek van egymásra. Ezzel mindkettőtöknek jót tennétek.

2015. máj. 7. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Hát igen, ezt sokan mondták, de soha nem jöttünk ki, és őt nem annyira érdekli, hogy velem mi van. Én ezt már elfogadtam, és egy alkoholista emberrel nagyon nehezen lehet szót érteni, mert csak a saját bánatát látja. A másik nem fontos neki, még akkor sem, ha a saját gyerekéről van szó.
2015. máj. 8. 09:18
 3/6 FüligJimmy88 ***** válasza:
100%
Hajaj... Nem kell bemutatni az alkoholistákat, nekem is volt már dolgom egy párral. Ráadásul akkor ő az agresszív típus, akivel aztán tényleg nem lehet mit kezdeni. Ez esetben csak azt látom megoldásnak, hogy meghúzod magad addig, amíg félre tudsz tenni egy kis pénzt és egy pár haverral közösen vesztek ki egy lakást. Mondjuk nyár végén érdemes körülnézni, de még mielőtt elkapkodják a lakásokat. Úgyis jön a nyár, többet tudsz dolgozni, így félretenni is. Meg nézd meg a gazdagmami.hu-t, ott van egy pár ötlet, hogy hogyan lehet egy kis mellékeshez jutni, hátha van köztük olyan, amit tudnál csinálni. Sok sikert.
2015. máj. 8. 16:03