HELPing kérdése:

Vízipipa profik?

Figyelt kérdés
Vízipipa webaruhaz oldaláról rendeltem az egyedi csomagok között a bronz csomagot kezdőknek. Nagyon kezdő vagyok ezért tennem fel a kérdést, hogy milyen márkájú a kerámia ami rajta van? Olvastam a vortex és a phunnel markarol. Megköszönném ha valaki leirna.

2015. jún. 13. 18:22
 1/7 A kérdező kommentje:
Link: [link]
2015. jún. 13. 18:24
 2/7 savanyújóska ***** válasza:
A vortex és a phunnel más, ezen csak egy sima kerámia van, egy eredeti vortex nagyjából magában kerül annyiba, mint ez egész csomag (na, jó a pipa). Meg a Top Mark az eléggé a legalja, tökkezdőknek ideális, de ha majd belejössz később lehet, hogy érdemes lesz/kelleni fog beleinvesztálni egy nagyobb/jobb pipába. Sima kerámiánál meg nem szoktuk nézni a márkát, ami tippet tudok adni, hogy várd meg amíg lehűl, mielőtt kimosod, így nem fog fél év után pár darabra törni a hajszálrepedések miatt. (Meg lehet ragasztani, de ha elkerülhető a törés, akkor minek?) Bármi kérdésed van még, tedd fel nyugodtan!^^
2015. jún. 14. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ. Meg azt szeretném megtudni, hogy ugye Shiazo kővel fogom használni, miután végeztem a köveket rakjam félre egy dobozba miután lehult és újra lehet őket izesiteni? Vagy hogy működik ez. A választ előre is köszi
2015. jún. 14. 16:17
 4/7 savanyújóska ***** válasza:
Igen, miután tömtél, egy idő után a kőről el fog párologni az illóolaj, akkor szépen visszateszed a dobozába (nem kell feltétlen nagyon hűteni, a kőnek mindegy, az üveg meg nem fog melegedni annyira, mert sok kavics van benne), majd összerázod, és kész. Időnként pedig, ha már kezd kiszáradni, akkor vehetsz rá külön illóolajat.
2015. jún. 14. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Szóval a köveket lehet többször is használni?
2015. jún. 14. 20:26
 6/7 savanyújóska ***** válasza: