én nekem egy zeuke tt nohabom van.
50 éves a modell. úgy vettem ,hogy nem volt hozzá doboz se semmi még útmutató sem,csak a mozdony:)
Javaslom, elsőnek szedd szét darabjaira. Nem egy túlbonyolított szerkezet, de ne törj, vagy veszíts el semmit, és jegyezd meg hogy kell majd összerakni. A mozgó alkatrészeket, mint kerekek, csigás tengely, valamint a fém alkatrészeket mint áramszedő lemezkék stb, mosd és sikáld át lakkbenzinben. Ezt ne csináld túl hosszan, és sikálás után mindent alaposan öblíts le mosogatószeres, majd tiszta meleg vízben és szárítsd meg (a lakkbenzin ha lassan is, de megmarhatja a műanyagot, de a legjobb a makacs dzsuva leszedésében. A tisztítás alatt semmi kárt nem fog okozni, de ne álljanak az alkatrészek órákig benne) A festett részek mint kasztni, forgóvázmaszk, valamit a főkeret, átlátszó alkatrészek, langyos mosogatószeres vízben tisztíthatóak. A festet részeket csak puha ecsettel, vagy vattával szabad csutakolni, mert egy fogkefés dörgöléstől lepattogzódhat róluk a festék és megy az anyázás. A motorból szedd ki e szénkeféket (hosszúkás fémlemezkék alatt találod és imádnak elveszni) sűrített levegővel fújd ki a port belőle, majd pont úgy rakd vissza őket ahogy voltak.
Naszóval ez lőn eddig a tisztítás, mivel egy koszos lerakódásokkal teli gépet kár olajozgatni.
Kezdd el összerakni a gépet. Olajozni pedig a minden olyan pontot kell, ahol súrlódás lép fel. fogaskerekek, a kerék tengelyei ahol felülnek a keretre, az azokat hajtó csigás tengely, a kardánok találkozási pontjai.
AZONBAN SEMMI PANCSOLÁS!!!
A sok kenőanyag csak bajt okoz. Én egy 00-ecsettel kenegetem meg a kívánt helyeket. Az alkatrészeknek nem szabad tocsogniuk az olajban, az csak a koszt gyűjti köréjük. Bőven elég egy vékony filmréteg.
A motort tengelyeinek a végeire is kell egy parányi olaj, de itt aztán tényleg óvatosan.
Naszóval ez lőn eddig a tisztítás, mivel egy koszos lerakódásokkal teli gépet kár olajozgatni.
Kezdd el összerakni a gépet. Olajozni pedig a minden olyan pontot kell, ahol súrlódás lép fel. fogaskerekek, a kerék tengelyei ahol felülnek a keretre, az azokat hajtó csigás tengely, a kardánok találkozási pontjai.
AZONBAN SEMMI PANCSOLÁS!!!
A sok kenőanyag csak bajt okoz. Én egy 00-ecsettel kenegetem meg a kívánt helyeket. Az alkatrészeknek nem szabad tocsogniuk az olajban, az csak a koszt gyűjti köréjük. Bőven elég egy vékony filmréteg.
A motort tengelyeinek a végeire is kell egy parányi olaj, de itt aztán tényleg óvatosan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!