Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Lehetetlen volt az internetes/...

Monen kérdése:

Lehetetlen volt az internetes/telefonos adategyeztetés a Vodafonnál?

Figyelt kérdés

2017. június 30-án este 18:00 óra után lehetetlen volt a kötelező feltöltőkártyás adategyeztetés a Vodafone internetes felületéről és telefonról is. Az internetes felületen folyamatosan a "technikai hiba" jelzés jött vissza, tehát abszolút nem lehetett véghez vinni az adategyeztetést. A mobilomról indított hálózaton belüli 1270-es (ingyenes) hívások mindegyikét (az összeset!) szétkapcsolták! Az otthoni UPC-s telefonomról indított hívásokkal (természetesen fizetős hívásokkal) sem mentem semmire. Az első hívás 24 perces volt, míg a második közel 23 perces, de nem sikerült beszélni senkivel, még a technikai támogatással sem.


Másoknak is volt hasonló tapasztalata?



#probléma #Vodafone #adategyeztetés #letiltott szám #feltöltő kártyás ügyfelek #internetes adategyeztetés #lejárt határidő
2017. jún. 30. 22:06
 1/7 anonim ***** válasza:

Bizony!

Nem az utolsó pillanatban kell kezdeni.

Amúgy nekem egy hónappal előtte sem sikerült. Arról nem szólnak a reklámok, hogy sok embernek mindenképpen be kell mennie, különben nem lehet egyeztetni.

2017. júl. 1. 02:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
Bő 3 hónap állt rendelkezésre, online meg kb 3-4 hét. Minden probléma nélkül megcsináltam kettőt is online. Igaz az egyiket még június elején, a másikat meg 25-e körül.
2017. júl. 1. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Lassan 1 éve tudni, hogy meg kell csinalni... IJ
2017. júl. 1. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Május 10-én személyesen egyeztettem az adataimat, beletelt jó 45 percbe várakozással együtt. Telefont is szétszedették, mert kellett a SIM száma, formálisan eladták nekem 1 Ft-ért, és új szerződést kötöttünk. Mindenről papírom van. Erre az utolsó nap kaptam egy sms-t, benne egy hatjegyű kódot, hogy egyeztessem az adataimat. :D


Hívni én sem tudtam őket, hát menjen online akkor. Nagyjából a huszadik próbálkozásra sikerült, kaptam egy 6 jegyű kódot sms-ben. A vicc, hogy amit előre kaptam, sehol nem írták, hogy hol kell és hogyan használni, mert előbb a telefonszámot kell magadni, és úgy kapod a kódodat, ami ha helyes, kezdheted a procedúrát. Szóval a kódot amit kaptam, fel sem használtam. :D De köszönöm.


Természetesen sikeres adategyeztetés, csak filó, hogy mi történt május 10-én? :D Direkt személyesen csináltam, hogy biztos ne legyen probléma, meg volt egyéb kérdésem is. De ahogy a fb-ot olvasom, olyanok is kaptak sms-t, akiknek nem kellett volna.


Mindegy, izgalmas volt az este, bár tudtam, hogy kitolták a határidőt, nem akartam szívni. Hétfőn bemegyek személyesen oda, ahol "adategyeztettem" és megkérdezem, hogy mi volt ez. Nekem 7 percig tartott az egész, mire engedte a rendszer, a bruttó idő vagy 2 óra volt. :D

2017. júl. 1. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszi az eddigi válaszokat! Esküszöm a Szent Szarra, hogy az internetes felületet vagy 30 alkalommal próbáltam éjfélig ("technikai hiba" minden alkalommal), a hálózaton belüli 1270-es ingyenes hívást legalább 15 alkalommal (egy nem sikerült, mert szétkapcsolták a hívásokat), a fizetős hívást több alkalommal, de ebből két alkalommal várakoztam (összesen 47 percet). Mitöbb küldtek nekem is egy belépő kódot, amivel szintén megpróbáltam belépni, de erre is csak "technikai hiba" jelzések jöttek vissza. Semmi nem működött. Egyébként igaza van annak is, aki azt mondja volt rá idő, de az igazság az, hogy nekem teljesen kiment a fejemből és, ha nem kaptam volna egy emlékeztetőt a Vodától, akkor eszembe sem jutott volna. Személyesen bemenni már nem tudtam, de nem aggódtam, mert hát ugyebár a Voda úgy tájékoztatta a nagyérdeműt, hogy június 30-ig éjfélig, akár személyesen (üzletben vagy postán) vagy gyorsabban az interneten vagy a 1270-esen telefonon. Ez a tájékoztatás jogilag kötelezte őket, hogy lehetővé tegyék az internetes felületen vagy telefonon való adategyeztetést június 30 éjfélig!! Ez jogilag nem érthető másként. Ehhez képest ... még az éjjel beszéltem egy ismerőssel, aki azt mondta, hogy neki sem sikerült és végül személyesen kellett bemennie a Vodához, ahol kész agyrém volt a dolog és végül az előfizetőssel is adatot kellett egyeztetnie. A számomat még nem kapcsolták ki, de azért Hétfőn én is megyek személyesen ügyintézni. Csak szerettem volna tudni, hogy mások is észlelték, hogy az adott időben a rendszer nem működött. Még egyszer: köszi a válaszokat!
2017. júl. 1. 14:01
 6/7 Koplárovics Béci ***** válasza:
Nincs telefonszámom, amit egyeztetni kéne, de az adategyeztetés oldal működik jelenleg is, legalábbis addig egyből eljut, hogy a számot írjam be meg ellenőrizze, hogy nem vagyok robot. Viszont mivel nincs milyen számot beírnom, így nem tudom végigpróbálni. Viszont elvileg aug 31-ig ha megcsinálod (lehet hogy csak személyesen lehet), akkor a számod és az egyenleged nem veszik el. Nem tudom pontosan, hogy meddig még nem veszik el a számod utána, "csak" az egyenleged. Jövőre meg próbálj meg kicsit előre gondolkodni, ne az utolsó pillanatra hagyni, mint a hülyegyerekek.
2017. júl. 1. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Egy 70-es mobilszám napok óta hívogat, tegnap feltudtam végre venni, mert előtte rossz időpontokban hívott. Valami csajszika volt, adategyeztetés miatt, illetve új szerződést akarnak kötni. Elmondtam a kálváriámat, hogy május 10-én voltam bent személyesen, sőt, június 30-án online is megcsináltam... Megkérdezi kinek a nevén van a kártya, bemondom a nevem, azt mondja nem egyezik... Megismétlem neki, hogy mit csináltam, a kártya működik, nincs letiltva. "rendszerhiba" csajszi elköszön.


Vodába be, ott fatal error-t kapott mindenki, mert a hivatalos folyamat szerint kerestek, mint akinek le lenne tiltva, de megtörtént az "elidegenítés" májusban, eleve sms-t sem kellett volna kapni, sőt nem is kellett volna sikerülnie az adategyeztetésnek, mert az elidegenítés miatt nem lett volna rá szükség. Ugyanis aki keresett az vodafone-os volt (majdnem kinyomtam, mert összeszedetlen volt, valószínűleg még betanult vagy max néhány hónapos lehetett, emiatt azt hittem átverés, de basszus számmal hívott...)


Szóval elvileg most is egy olyan sim van a kártyában, aminél nem tudták megmondani mi történt, de működik... :D

2017. júl. 7. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!