Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Extreme Digital oldaláról...

Extreme Digital oldaláról miért nem lehet többé csomagpontra rendelni?

Figyelt kérdés

Évek óta rendszeresen szoktam rendelni tőlük és mindig csomagpontra kérem a kézbesítést. Most meg eltűnt ez az opció és csak házhozszállítás van vagy üzletben való átvétel (ami jelen időszakban kb. egy órányi várakozást jelentene).

Régebben lehetett választani a Foxpont csomagautomatát, Posta pontokat és Pick-Pack pontokat is és most már semmi nincs ott ezek köszül.

Tudja valaki, hogy mi történt? Az ügyfélszolgálatot próbáltam felhívni, de 20 perc várakoztató zene után letettem...



2017. dec. 20. 17:38
 1/4 anonim válasza:
Tuti az ingyenes szállítás miatt, nem éri meg nekik.
2017. dec. 20. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

2-es: Ingyenes szállítás már rég nincsen, pontosabban most épp 10.000 forintos vásárlás felett ingyenes csak!

Én kisebb értékben rendelnék és így fizetnék is szállítási költséget.

Futáros házhozszállítás viszont van, nehogymár az olcsóbb legyen, a házhoz futárnál mindig is olcsóbb volt a csomagpontos kézbesítés.

2017. dec. 20. 17:53
 3/4 anonim válasza:

Tisztában vagyok vele hogy már csak 10.000 felettinél van ingyen, viszont úgy értettem hogy nem éri meg nekik, hogy a házhoz szállításra tuti valami szerződést kötöttek az adott futárszolgálattal mert sok webshop csinál ilyet (mint pl a mobilszolgáltatóknál az előfizetés), tehát az nekik akkor is megéri, viszont a posta/pick-pack és egyéb pontokkal gondolom nem lehet ilyen szerződést kötniük, azok nem annyira rugalmasak.


Amúgy én nem szeretem az Extreme Digitalt, sok gond volt velük, mégis onnan rendelek (épp ma is rendeltem...) mert a lakóhelyemhez közel nincs más elfogadható bolt, házhoz szállítás meg a munkaidőm miatt nem opció más webshopból.

2017. dec. 20. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Rosszul tudod. Megteltek a Pick-Pack pontok, átmenetileg nem lehet oda kérni: [link]


Már múlt héten olyan SMS-t küldtek Pick-Pack pontról a csomag érkezésekor, amiben kérték, hogy mielőbb vegyem át, mert kevés a helyük.


Hétfőn egész máshonnan rendeltem Pick-Pack pontra, nem az e-digitáltól, és elnézést kérve megkerestek telefonon, hogy nem tudják fogadni a csomagot a Pick-Pack ponton, kérték, hogy módosítsak. Így postán maradóra kértem, bár nagyon nem szeretem, mert sosem értesítettek a csomag megérkezéséről, és a bankkártyás fizetést POS-terminálos készpénzfelvételként kezelik, aztán a bank 8% körüli díjat számított fel. Megbeszéltem, és gyorsan utaltam a WEB-boltnak, az utalás díja nagyon sokkal olcsóbb. Készpénzfelvétel miatt meg nem akarok a nagy karácsony előtti tülekedésben ATM-hez beutazni a városba.

2017. dec. 20. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!