Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Ha egy megvásárolt termék...

Ha egy megvásárolt termék jótállási jegyében kicserélés vagy javîtás szerepel, akkor pénz visszafizetésre már nincs is lehetõség?

Figyelt kérdés

Egy matracról van szó, ami 3 és fél hónap után már ki lett feküdve... Javîtás nem tudom, hogy megy ebben az esetben, de valahogy alapból már nem is bîzom ebben a márkában, és mást sem szeretnék tõlük választani, máshol néztem ki matracot..

Elõre is köszönöm!


2018. okt. 13. 14:47
 1/4 anonim ***** válasza:

Szia!


Laikusként válaszolok, de

1) ha a jótállásban csak javítás, kicserélés szerepel, akkor ezeket az opciókat biztosítják, már csak logikusan is, de utána lehet érdeklődni, pl. telefonon, vagy e-mailen, ha megadtak ilyen lehetőséget.

2) Nem tudom a matracoknál a "kifekvés" számít-e olyan hibának, ami cserét indokolna? Mert javítás ez esetben egyértelmű, hogy nem lehetséges.

3) Ugyan csak lazán kötődik a témához, de mivel kötődik, elmondom: van egy Star Trek nevű tanulságokkal teli sci-fi sorozat. Ott vannak olyan lények, a Ferengik, akik kereskedelemmel is foglalkoznak, DE szinte mindenért fizettetnek. Na, a Ferengiknek van egy olyan mondásuk:

- Ha már nálad van a pénzük, NE add vissza!

Azt hiszem ez egyetemleges kereskedelmi-emberi igazság...hogy tisztességes-e? Valószínűleg nem a vevőnek, de fair az eladónak. Ez van. ¯\_(ツ)_/¯

2018. okt. 13. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Köszi a választ.

Azért reménykedek, hogy valamit lehet tenni...:/

2018. okt. 13. 17:37
 3/4 anonim ***** válasza:

Hol vetted és milyen feltételekkel?

A bizalomvesztés magánügyed, a kifekvés nem garanciális hiba. A termékszavatosság azt jelenti, hogy a kereskedő (vagy gyártó) a törvény által meghatározott időtartamig vállalja a GYÁRTÁS SORÁN KELETKEZETT hibák megszüntetését, saját költségén.

2018. okt. 13. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Gigamatracnál vettem, îrtam, hogy milyen feltételekkel.

Hogyne számîtana hibának a kifekvés, ennyi idõ alatt meg pláne... Már csak abbôl is látszik, hogy ez hiba, hogy îrtam nekik email-t és nem próbáltak lerázni, hanem elindîtjâk az ügyintézést.

2018. okt. 14. 15:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!