Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Milyen fegyverre kéne gyűjtene...

Milyen fegyverre kéne gyűjtenem airsoftban, ha kezdő vagyok? Face Mask?

Figyelt kérdés
Olyan fegyvert szeretnék, ami minőségi, ilyen basic (pl. m4 jó lenne?) melyik az az árkategória, ami megbízható? Múltkor egy egész arcot lefedő maszkban voltam, és nagyon zavaró volt, mert alig láttam ki belőle (fémrácsos volt), és a fegyvert nem tudtam az arcom mellé tenni, így nem tudtam célozni rendesen. Láttam a neten olyan kombót, hogy egy védőszemüveg, és valami, ami az arcot a szemtől lefelé védi. Ezt hogy hívják?

2019. máj. 6. 07:42
 1/3 Justaboy591 válasza:

Na hát figyelj..én egy pár hónapja kezdtem el airsoftozni. Először egy 911-es Colt posztolyt vettem (ennek viszont nem volt sok értelme) majd az egyik haveromtól vettem használtan egy Heckler & Koch G36-gépfegyvert tuningolt állapotban. A pisztolynak nem nagyon van értelme elsődleges gépfegyver mellé, azokat inkább sniperek mellé alkalmazzák, viszont CQB meccseken én elég jól tudom használni, nagy eventre viszont nem vinném. A G36-ról csak annyit tudok mondani, hogy kellő képpen erős, G&G golyóval és egy red dottal borzasztóan pontosan tudom használni. Ezt úgy képzeld el hogy kb. 25-30 méterről eltalálok egy kártyalapot, ami szerintem elegendőnek bizonyul egy játékos eltalálásához 40-50 méterről :D a behajtható tus miatt nagyon könnyű épületben forgolódni vele és jól ki is van egyensúlyozva, nagyszerű fegyver kezdőknek. Ezt a használt, de nagyon precízen tuningolt darabot 850 RON-ért vettem, ami (nem akarok hülyeséget mondani) úgy nagyjából 56.000Ft. Én csak egy sima rácsos maszkot használok ami szemtől lefele véd és persze egy szemüveget hozzá.


Remélem hogy tudtam segíteni :)

2019. máj. 31. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:

Szia!

Belinkelek egy pár cuccot neked, hogy mit ajánlok kezdéshez.

Maszk: [link]

Fegyver:Ezt neked kell megkeresnk, de ajánlom az M14-et. Én ezzel kezdtem, és nem bántam meg.