Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egyéb kérdések » Egyéb kérdések

A kérdés

Mit tudok tenni ha a jofogáson vásárolt foxposton keresztül megérkezett termék hibás?

Vettem egy apple watch-et, jofogáson keresztül, az eladó elküldte a foxpostos bizonylatot is(dátum helyszín számlaszám*-okkal), illetve van egy telefonszámom ami nem kapcsolható és egy nevem, amihez a megadott adatok alapján facebook fiókot is találtam.

A terméknek a kijelzője nem érzékel a középső részén, valamilyen folyás is látszik rajta, illetve mivel nem törölte az appleid-t belőle párosítani se tudom. Sehol nem jelezte, hogy hibás a termék, illetve telefonba szó volt róla, hogy tökéletes. Mióta az eladó elérhetetlen. A banknak jeleztem felvették a panaszt(kétlem hogy bármi konkrét történne) a foxpost nem csinálhat semmit. Rendőrségi feljelentést nem tettem mivel 4 órával ezelőtt vettem át, de minnél előbb tervezem. Van rá esély, hogy látom a pénzem ilyen esetben?



Keress kérdéseket hasonló témákban: átverés, Jófogás, Apple

  máj. 15. 10:41  Privát üzenet  

A válasz
Nincs. Mert neked kell majd bizonyítani, hogy így vetted át, nem pedig nálad lett ilyen. Üdv Magyarországon!

A válaszíró 76%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont máj. 17. 12:41 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Ha rendelek egy webshop-ból egy bizonyos terméket, ami nagyobb értéknek számít, azt megvárja a futár, hogy megnézem, nem-e törött, hibás a termék?
Járt már valaki úgy, hogy termék házhozszállításakor sérült, hibás csomagot kapott?
Teljesítette sz ígértekek, hibátlan árut kapott, elromlott Nála, semmilyen garancia, adásvételi nem történt, most fenyegetőzik. Mit tegyen ellene?
Vaterán vásárolt hibás termék esetén visszaküldésnél ki állja a postaköltséget?
Internetes vásárlásnál 8 napon túl még akkor sem tehetek semmit, ha a termék hibás? Nem köteles visszavenni/kicserélni?
A hibás termék árát mennyi idő után követelhetem vissza?

Kérdések az Egyéb kérdések rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!