Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Önismereti kérdések » Nem akarok gazdag lenni? Ez...

Nem akarok gazdag lenni? Ez normális?

Figyelt kérdés

Sok emberről hallottam, akik nagyon gazdagok, havonta járnak párizsba, Mauritiuson házasodtak meg, meg még sorolhatnám. Nem vágyok erre. Most szegény vagyok, szegény körülmények között nőttem fel.

Frissen végzett mérnök vagyok, és ha jól megy minden, nemsokára jól fizető állásom lesz. De én nem akarok nagyon nagy gazdagságot.

Legyen meg mindenünk(szeretnék majd családot) ami kell de nem vágyok fényűző életre.

Normális ez?



#sdw
2014. aug. 12. 23:59
 1/7 anonim ***** válasza:
az hát, mi a gond ezzel, az vagy aki vagy
2014. aug. 13. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Más meg örülne ennek.

Hogy havonta járhatna,Párizsba.

Te meg nem.

Bocs de ez sztem fura.

De hát te életed.:-/

2014. aug. 13. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

de most kajak. mi a francnak párizsba járkálni? nekem az évi 1 külföldi út simán belefér a "lássunk világot" című dologba.

ha annyi pénzem lenne, inkább csinálnék egy céget, és visszaforgatnám bele a zsetont. mert tudom, hogy ezzel etetek mondjuk 90 családot. Nem a saját jólétem érdekelne.

2014. aug. 13. 14:02
 4/7 anonim válasza:
Ha akarod segíttek rajtad :D
2014. aug. 13. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Én is ilyen vagyok... Lenne pénzem sem csinálnék ilyeneket, mert nem látom értelmét neki. Gazdag lennék, akkor kamatoztatnám a pénzt és másokon segítenék. Meg nyilván magamnak is vennék ezt-azt, de értelmes dolgokat. Nem nyaralásokat... Mondjuk kezdeném a diákhitelemmel. Mennyei érzés lenne, ha eltűnne, de álmodik a nyomor. :D
2014. aug. 13. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
Szerintem normális én is így vagyok sokakat megkérdeztem hogy normális-e és az mondták hogy az vagy aki vagy mindem rokonom barátom ezt mondta
2014. aug. 16. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza: