Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Miért nem működhet a Telekom...

Miért nem működhet a Telekom extra 10GB mobilnetet?

Figyelt kérdés
Az első 10GB-ot már felhasználtam, és aktiváltam is az alkalmazásban a +10-et. Ki is írja, hogy van 20GB netem, amiből 10 el van használva, de mikor bekapcsolom a mobilnetet, nem tölt be semmit.

2020. ápr. 13. 12:56
 1/4 anonim ***** válasza:
Tedd a telefont repülő módba 1 percre, hogy újracsatlakozzon.
2020. ápr. 13. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Hogy ír ki 20-at, amikor már elhasználtál belőle 10-et? Mikor aktiváltad a +10-et? nem lehet, hogy már az is elment, csak valamiért nem mutatja?
2020. ápr. 13. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Azt írja: Felhasználó adat 10GB/20GB

Biztos hogy csak 10et használtam, és a repülő mód sem jött be

2020. ápr. 13. 13:10
 4/4 anonim ***** válasza:

és nem használtad el véletlenül a csomagodban foglal netet?

mert az ilyen plusz adatszolgáltatások (akár fizetős, akár ingyenes) csak akkor működnek ha az alap díjcsomagban lévő adatmennyiségből van még valamennyi! ha az elfogyott akkor nem lesz interneted akármit aktiváltál.

Ügyfélszolgálatos magyarázta el nekem, úgyhogy valszeg tényleg így van.

nézd meg az alkalmazásban hogy hogy áll a csomagod

2020. ápr. 13. 18:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!