Aki elégedett a szolgáltatóval, az melyiknél van? Telenorról szeretnék váltani.
Digi sim kártyám is van, de annyira nem vagyok attól sem elájulva, hogy elsődleges és egyetlen legyen.
Tehát Telekom és Vodafone között vacilálok.
Attól függ, milyenek a telefonálási szokásaid. Én Vodafone Tuti tarifán vagyok, feltöltőkártyás. 19 Ft/perc ill. SMS. Netet külön veszek hozzá, havi 300MB kb 600 Ft-ért asszem. Nekem ez megfelel, alig telefonálok, mobilnet is elég (takarékos vagyok vele, mert ez nyilván csak üzenetekre elég, de nem kell több, mert a legtöbb helyen van wifi). Így kb 10 000 egy év. De mint láthatod, minimális igényeim vannak, erre ez megfelel. A szolgáltatás minőségével nem volt gondom, árban pedig jobbat nem találtam.
Digivel milyen tapasztalataid vannak? Anno azzal szemeztem.
Akkor inkább Telekom. A Voda most "rongyosra dolgozza" magát azért, hogy megfelelő minőségben tudja integrálni a volt UPC eszközparkját a sajátjába.
Ha jót akarsz, akkor hozzájuk nem mész a következő 1-2 évben, míg úrrá nem lesznek a káoszon.
Szia!
Jelenleg én is a Vodafone tuti tarifáját használom.
Nekem sincsenek rossz tapasztalataim vele.
Vodafone
Az ügyintézésük is ezerszer szimpatikusabb, mint a Telekomnál. Soha többé Telekom!
Nekem feltöltős Telenor Kártyás tarifám van, de azt most augusztus 18-tól kivezetik (eredetileg áprilistól akarták, de a COVID miatt még maradt).
Az eddigi 19 Ft-os SMS és percdíj helyett 25 Ft lesz: ja, írták is, a piaci igényekre reagálnak éppen. Az eddigi Klikk mobilnet-csomagot is kivezetik (1050 Ft/hó).
Azt azonban nem sejthetik, hogy már ott figyel a család minden mobiljában az "ingyenes" Digi tesztkártya, így egymást ingyen hívjuk, mindenki mást 5 Ft-ért (januárig, legalábbis), mobilnet (amerre mi járunk, ott van térerő), ingyenes. Szóval rajtam buktak a Telenornál a tarifaváltással...
Ha nem sikerül az idők végezetéig szivatniuk a Digi-t a frekvenciákkal, akkor végleg elköszönünk.
#7:
Valamikor régebben szükségem volt az ügyfélszolgálat segítségére, és természetesen egy cuki hangú csajszi vette fel a telefont. Szóval tényleg szinpatikusabb az ügyintézés, ezért is megérte megvenni (Azért nem előfizetni, mert feltöltőkártyás vagyok :))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!