Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Emag csomag visszaküldése?

Emag csomag visszaküldése?

Figyelt kérdés
Rendeltem Emag-ról egy terméket melyet utánvéttel fizettem. A termék nem nyerte el a tetszésemet ezért szeretnék élni a visszaküldés lehetőségével. Az alapokkal tisztában vagyok: kitöltöm az űrlapot, elküldöm ezután az emagnak el kell fogadnia a visszaküldési kérelmet. Amint elfogadták elvileg küldenek egy futárt hogy díjmentesen(amennyiben az emag forgalmazza a terméket) elszálítsák a csomagot. Lezárt leragasztott dobozt kell átadni a futárnak? És alá is kell írni valamit vagy csak simán átadni a dobozt? Azért kérdezem mert még nem csináltam ilyet. A fő kérdésem pedig az lenne hogy a visszafizetésnél lehet olyan lehetőséget választani hogy utalvány formájában térítsék meg az árat. Na szóval a kérdésem az lenne hogy csak a termék árt foglalják bele az utalvány összegébe vagy a szállítást és az utánvét árát is? Előre is köszönöm szépen a válaszokat. :)

2021. jan. 20. 23:22
 1/4 anonim ***** válasza:
32%
Nem vagyok nagy profi ebben a témában, de szerintem egy dolog biztos, hogy utalvány formájában nem adnak vissza pénzt. Szerintem csak banki utalással.
2021. jan. 21. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Pedig elvileg van ilyen. A visszaküldési ürlapon kell kijelőlni hogy banki átutalás vagy vásárlási utalvány formájában térítsék meg a vételárat. És az utalványt elvileg e-mail-en keresztül küldik majd, gondolom olyan lessz mint egy kuponkód.
2021. jan. 21. 09:43
 3/4 anonim ***** válasza:
2021. jan. 23. 01:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

A termék: Well vezeték nélküli kinetikus csengő


A 2021.04.01.-én rendelt termék megérkezett 2021.04.08.-án, aznap kipróbáltam nem működött.


Hiba jelenség: Termék első bekapcsoláskor nem működött. 220v -ba dugva folyamatos sistergő hangot ad. A termék értéke: 3279 Ft.


A csavar a dologba az elállási jog, mivel kűlföldi eMAG Marketplace partnertől “Vitacom Electronics SRL” rendeltem ,így romániába kellene küldenem a hibás terméket , ami többe kerül mint maga a termék ára.


Én véleményem: a kűlföldi eMAG Marketplace partnertől rendelés kerülendő “ha hibás lesz a termék az csak ráfizetés lesz”.


A másik dolog: Az emag oldalán értékeltem-véleményeztem volna a terméket a hiba jelenség szövege alapján. Hát persze eMag-tól jött a válasz: “Értékelésed elutasításra került Elutasítás oka Gyári hibára utaló panasz”


Új fejlemény:


DPD futárnak átadva a rossz termék eredeti csomagolásában: 2021.04.13.-án.


Visszaküldés státusza: "Kérelem törölve

Date: 23 április, 16:01

Lehetőséged van új kérelmet rögzíteni, amennyiben továbbra is visszaküldenéd a terméket."


Egy utolsó kört futok vele még ,ha ezt követően se kapom vissza azt a kevés pénzt, akkor azt elektronikus panasz formájában bejelentem a hatóság felé.


Ezt jeleztem mai nap EMAG felé.


Azt nem értem ,ha ilyen sok a panasz az EMAG-ra ,hogy nem vizsgálja a megfelelő állami szerv ...

2021. ápr. 29. 03:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!