Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mit tegyek, ha a forgalmazó...

Mit tegyek, ha a forgalmazó és szerviz a garanciálisan javítandó terméket 15 napon belül nem javította/nem cserélte?

Figyelt kérdés

Vásároltam egy tablet-et, rendeltetésszerűen használtam, majd a vásárlás után, 8 nappal elromlott. Még aznap elvittem az üzletbe, ahol vásároltam. Ők továbbküldték a szerviznek/jegyzőkönyv írása stb./ És idézem:"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."

Nah,mármost ez nem történt meg, telefon hívások sora és csak hitegetnek. Mit tegyek???



2013. szept. 15. 21:34
 1/5 anonim ***** válasza:

"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."


Egyáltalán nem az van beleírva, hogy ezen idő alatt köteles megcsinálni.

2013. szept. 15. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Ezt értem 1#kommentelő, de nem akarok és nem fogok hónapokig várni, hogy kész legyen...
2013. szept. 15. 21:52
 3/5 anonim ***** válasza:

Általában ha jelentős kényelmetlenséget okoz a garanciális ügyintézés, akkor elállhatsz a vásárlástól. Ilyenkor visszajár a pénzed, vagy levásárolhatod. Általában 30 napon túl már hivatkozhatsz a jelentős kényelmetlenségre.


Viszont azzal számolj, hogy ha így visszakéred a pénzed, akkor azt újabb 30 napon belül kell visszaadniuk.

2013. szept. 16. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Abineri Béla válasza:
Csatlakozom az előttem válaszoló véleményéhez. A 30 napot ki kell böjtölni és elállni a vásárlás szándékától! Vagy levásárolni az árát. Ehhez viszont nem gondolom, hogy a 30 napot meg kellene várni. Pénzvisszafizetésnél valószínűbb. Mindenesetre a forgalmazó üzlet és a szerviz sem korrekt! Lejáratja saját magát. Én a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordulnék panaszommal, Mert azért az nonszensz, hogy a pénzemért gagyi árut adnak, ki nem cserélik, és javítani sem tudják?! Az idő meg ugye pénz, és a pénzemet meg addig is használják. A szervizelés idejére legalább cserekészüléket biztosítani illene a javítás idejére, mivel azt sem tudják, hogy meg e tudják javítani és mikorra. A panaszkönyvbe egy beírás azért elkelne, no meg a többi. A termék forgalmazója egy gagyi cég! Egy normális üzlet, ilyent nem engedhet meg magának! Ez itt már presztízs kérdés is, nem beszélve a sok mellék szövegről, hülyítésről!
2013. szept. 16. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Levásárlásnál az esetek 90%-ban nem várják ki a 30 napot, de pénz visszafizetésnél szinte mindig ráülnek.


Itt a kérdés, hogy a forgalmazó szarik rá, vagy a szerviz ül rajta.

2013. szept. 16. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!