Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Miért vannak ekkora leértékelé...

Miért vannak ekkora leértékelések wishen?

Figyelt kérdés

Például van egy cipő, amihez oda van írva hogy 20ezer forint, de át van húzva és igazából csak mondjuk 3000. Vagy vannak ennél durvábbak is, amikor egy alapból 100ezer+-os termék van leárazva olyan 5ezer környékére.


Ennek mi a célja? Miért nem írják oda csak szimplán a rendes árat? Vagy ez is valami pszichológiai dolog akar, mint az hogy minden termék ára 9-re végződik?


Elnézést ha rossz kategóriába írtam.



2018. aug. 13. 17:09
 1/7 anonim ***** válasza:
Igen, akármilyen meglepő is, egyrészt vannak olyan (hülye) emberek, akik ennek bedőlnek, másrészt pedig tudatalatt valahol majdnem mindenkire hat az, hogy ezzel most te egy nagyon jó üzletet csinálsz, és megtakarítasz egy csomó pénzt.
2018. aug. 13. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Ez a "hülyének is megéri" effektus.

Lehet hogy egyébként meg sem fordulna a fejedben hogy megvedd.

De a 20 ezerről 3 ezerre "akciózott" ár láttán azt gondolhatod hogy megéri. Pedig valójában 500 forintot sem ér.

2018. aug. 13. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim válasza:
Miért olcsó? Mert sz*r az összes, és csak rá akarnak venni a tipikus "vegyes megfele me occsó" szöveggel. Múltkor rendeltem egy merítőkanalat, beletettem a levesbe, és láss csodát, elöl adta úgy ahogy van...
2018. aug. 17. 03:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim válasza:
*elolvadt
2018. aug. 17. 03:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:

Azok a nagy leértékelések nagyjából olyanok, mint itthon egy teszkós akció. Csak nagyobb árkülönbséget írnak oda. Nincs a wish-el semmi baj, tudni kell a helyén kezelni. Én vettem onnan bringás kesztyűt, cdak a szállítást kellett kifizetni, ami potom 600 ft volt. Fel voltam készülve rá, hogy kapok egy silány minőségű, a képen feltüntetett termékkel köszönő viszonyban sem álló kisipari hulladékot, ehhez képest érkezett egy jól tervezett, kényelmes bringás kesztyű. Igen intenzív használatnak van kitéve, immár második hónapja. Ha a szezont kibírja (amire jó esély mutatkozik, mert nagyon egyben van a kicsike), már nem volt veszteséges üzlet.

Tehát: a kiírt leértékelések egytől egyig reklámfogás, annyiba sosem került amennyit odaírnak. Ugyanakkor nevetséges áron is lehet jó minőségű termékhez jutni.

2018. aug. 21. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:
A lényeg kimaradt: igen, pszichológiai oka van.
2018. aug. 21. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Ez egy 1000 éves marketing fogás, pusztán egyszerű pszichológia. Tegyük fel, hogy adva van egy termék, amire ráirják, hogy 1000Ft, a kutyát sem fogja érdekelni, de ha azt írják rá, hogy 6000Ft-ról vitték le az árát 1000Ft-ra, akkor sokkal többen fogják megvenni.
2018. szept. 23. 02:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!