Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Milyen kamerát válasszak amin...

Milyen kamerát válasszak amin van "time lapse" funkció? Kissé laikus vagyok a témában. Többi lent.

Figyelt kérdés
Tudnátok olyan viszonylag olcsó kamerát amiben van "time lapse" funkcíó? Kissé laikus vagyok a témában ahogy írtam, de mostanában nagyon elkezdtek érdekelni a time lapse videók illetve már régóta fontolgatom, hogy kamerát vegyek de nem tudom milyet. Szóval olyant tudnátok mondani amiben van ez a funkicó és viszonylag olcsó? A válaszokat előre is köszönöm!

2014. ápr. 10. 21:54
 1/9 anonim ***** válasza:
egy újabb Gopro vagy Canon 600D (ehhez le kell majd töltened a Magic Lantern firmware frissítést)
2014. ápr. 10. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ de valamit elszúrtam! Bocsánat, hogy nem írtam le a kérdésben. Videó kamerára gondoltam. Ezer bocs szóval ha lehet, akkor videó kamerát mondjatok! Köszönöm!
2014. ápr. 12. 12:35
 3/9 anonim ***** válasza:

A canon 600D tükörreflekszes fényképezőgép és videokamera.

A neten fellelhető újabb imelapsek 90%-t ilyen gépekkel lőtték, a Dancsó is ezzel dolgozik pl: https://www.youtube.com/watch?v=LtevwfnJqVg

2014. ápr. 12. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Ennél olcsóbb nincs? :( Nem akarok azért olyan profi szinten foglalkozni vele amolyan hobbi ként tekintenék rá. De a választ mindenesetre köszönöm!
2014. ápr. 12. 20:28
 5/9 anonim ***** válasza:
Mármint tükörreflexessel,régebben egy 550D-vel nyomta, feltételezem mióta megy a szekér és ez az élete szerzett egy 5D III-at.
2014. ápr. 12. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Az a gond, hogy a timelapselés nem egy alapvető kamerafunkció, mivel különleges művészi/kutatási használaton túl nem sok mindenre használható.

Ha nagyon nincsen pénzed akkor szerezz egy webkamerát (habelefér HD-t) és egy laptopra kötve különböző programokkal egész jó kis felvételeket tudsz csinálni.