Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » GPS, navigáció » Tescoban TOMTOM Via 125 GPS-t...

Tescoban TOMTOM Via 125 GPS-t vettem, azt mondták, a garanciához be kell jelentkeznem a tomtom oldalon. Regisztráltam, de semmi ilyen opció nincs. Átvágtak?

Figyelt kérdés
2013. júl. 12. 15:19
 1/5 anonim ***** válasza:
Szinte biztos is, hogy átvágtak! Új termék vásárlásakor (legyen az bármilyen műszaki cikk) kapsz egy garanciapapírt, és ha garanciaidőn belül meghibásodik a termék, a papír jogosít téged arra, hogy nem kell fizetned a javításért! Az, hogy garanciáért még plszban be is kell jelentkezni neten, ekkora baramságot még nem hallottam!
2013. júl. 15. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 -=Koldus=- válasza:
Vidd vissza blokkal együtt és kérd meg a vevőszolgálati pultos, hogy állítson ki neked garanciát. Az ilyen netes regisztrációknál általában valami pluszt lehet a garanciához váltani, de magát a jótállást nem.
2013. júl. 15. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

Megírom mi volt, hátha más is jár így...visszavittem a cuccot, blokkal együtt. Valóban nem adnak garancialevelet (ami persze tök szabálytalan) Viszont elővettek egy bp-i számot, amit mindenkinek megadtak, aki ezt vette. Mondtam, én addig el nem megyek, amíg fel nem hívják és nem tisztázzák, hogy lesz ebből garancia. Egy órán át csak kicsengett, de semmi. Végül automata közölte, hogy nem tud magyar kezelőt adni - mint kiderült, itthon nincs a Tomtomnak képviselete, így a bp-i szám hívásakor lényegében Angliát hívod..oda kapcsol a közlemény után a rendszer. Más sosem reklamált ezek szerint, mert ezt ők sem tudták. Beszéltem az angliai ügyfélszolgálattal, elmondták, hogy a neten regisztráljam magam, így ingyenesen tölthetem le a frissítéseket. Ha gond van a készülékkel, 5 munkanapon belül megoldják, amúgy a support oldalra bármikor lehet írni.

A lényeg, hogy KI fizeti ki a kiküldés-visszaküldés költségét, nem derült ki...

Még alszom rá egyet, hogy forduljak-e valahova (Fogyasztóvédelem vagy Tesco központ) vagy bízzak benne, hogy jó a cucc és nem lesz vele gond. Azért ez furcsa, hogy egyedül én problémáztam ezen....

2013. júl. 17. 16:39
 4/5 anonim ***** válasza:
A fogyasztóvédelem jó ötlet, ők részletesen elmondanak mindent!
2013. júl. 18. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 vtsun válasza:

Szia!

A garanciához valóban nem kell a garancia papír. Amire szükség van, a számla. Ezen látszik, hogy mikor lett vásárolva a készülék. A regisztráció azért fontos, mert a frissítéseket így éred el a tomtom.com oldalán. Ezt látják a tomtom központban is, ha valami gond van, akkor a regisztrált email címhez tudják rendelni a friss térképet, és a garanciális szervizelésnél is látni, hogy mikor lett a készülék aktiválva. Azt hiszem, az aktiválás, akkor lép életbe ha navigáció 30km/órára felgyorsul. A garanciális ügyintézést a Tesco vagy Media Markt is intézi, de lehet hívni a forgalmazót is (R.A. Trade Kft) Ők segítettek nekem is, gyorsan korrekten. A garancia, ha jól tudom 1 év, de ha a Multi vagy a forgalmazó intézi akkor már 2 év. Érdemes elsőnek az R.A. Trade-t hívni, nekem telefonon tudtak segíteni a hibaelhárításában.

2013. aug. 1. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!