Miért nem scannel a nyomtatom?
Canon Pixma MG3050-es nyomtatóm van. Pár hónapja kifogyott a patron és kivettem őket. Ma scannelni akartam de nem lehet... (telefonról)
Eddig működött de nem tudom mi baja van!
hát így látatlanban, nulla információval...
nem fogjuk tudni kitalálni mi van.
van valami hibakód? kiír valami? villog rajta valami? be van dugva?
ha telefonról szeretnél szkennelni, akkor gondolom háózaton keresztül csinálja: wifi ok? vagy kábeles a hálóat?
stb. stb. stb.
Nyomtat/fénymásol/scanel.
A wifi kapcsolat nem jó szerintem de miért??
a nyomtatón biztos jelzi valami, hogy van-e wifi kapcsolat
próbáld meg újra csatlakoztatni a hálózathoz!
mondtam: kapcsold újra a nyomtató a hálózathoz.
Ha hoszabb ideig nem használtad valószínű, hogy "elfelejtette"
Aha...
akkor valószinüleg a nyomtatónak van valami baja
Írtad, hogy kivetted a tintapatronokat.
Lehet ez nem tetszik neki.
A szkenner része rendben van, de a bekapcsoláskor az öntesztet amikor csinálja érzékeli hogy nincs patron és emiatt nem tud tovább menni.
Próbáld meg visszatenni a aptronokat - ha még megvannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!