Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Csak nekem nem működik megfele...

Csak nekem nem működik megfelelően a My Telenor alkalmazás?

Figyelt kérdés

Pár napja feltöltöttem x összeget hogy a szokásos csomagomat meg tudjam venni,először azt írta hogy nincs elég összeg (1000forinttal több volt a kelleténél),másnap meg akartam nézni,és már ott sincs a lehetőségek között , csomagokat egyáltalán nem látok amit 1 hónapra érvényesek, csak mobilnetet lehet rendelni vagy egy megadott időre ,vagy egy megadott mennyiséget.

Mellesleg ott van most hogy "Okosodik az app" rámegyek, és befagy az alkalmazás.


2019. nov. 12. 23:18
 1/3 anonim ***** válasza:
jah
2019. nov. 12. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
50%
Amikor az ügyfélszolgálatot hívtad, mit mondtak?
2019. nov. 13. 04:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

nem hívtam , mellesleg , haveromnál se látszódik a havi csomag , amit szoktam venni, sőt semmilyen se

akkor ezek szerint nem nálam lesz probléma

2019. nov. 13. 18:45

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!