Csak nekem nem működik megfelelően a My Telenor alkalmazás?
Figyelt kérdés
Pár napja feltöltöttem x összeget hogy a szokásos csomagomat meg tudjam venni,először azt írta hogy nincs elég összeg (1000forinttal több volt a kelleténél),másnap meg akartam nézni,és már ott sincs a lehetőségek között , csomagokat egyáltalán nem látok amit 1 hónapra érvényesek, csak mobilnetet lehet rendelni vagy egy megadott időre ,vagy egy megadott mennyiséget.
Mellesleg ott van most hogy "Okosodik az app" rámegyek, és befagy az alkalmazás.
2019. nov. 12. 23:18
2/3 anonim válasza:
Amikor az ügyfélszolgálatot hívtad, mit mondtak?
3/3 A kérdező kommentje:
nem hívtam , mellesleg , haveromnál se látszódik a havi csomag , amit szoktam venni, sőt semmilyen se
akkor ezek szerint nem nálam lesz probléma
2019. nov. 13. 18:45
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!