Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vissza lehet állítani a...

Vissza lehet állítani a telefonszámot és ha igen, hogyan?

Figyelt kérdés
A telefonszám utoljára március elején lett feltöltve. És most, ha bárki fel akarja hívni a számot akkor "a hívószám átmenetileg ki van kapcsolva a forgalomból". Ha a számról próbálok bárkit hívni akkor pedig az egyenleg elvig 0Ft. Viszont ha lekérdezem (*102#) akkor több mint 3000Ft van rajta. Valaki tud segíteni, hogy mit lehetne ez esetben tenni? Válaszokat előre is köszönöm.

2020. szept. 6. 22:25
 1/6 anonim ***** válasza:
86%
Adategyeztetés hiányában is letiltja a szolgáltató a számot ideiglenesen, majd megszünteti. Adategyeztetésre lesz szükség nagy valószínűséggel mihamarabb.
2020. szept. 6. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
80%
Vagyis inkább úgy kellett volna írnom, hogy adategyeztetésre lett volna szükség már korábban a probléma elkerülése érdekében, viszont még az adategyeztetéssel vissza kaphatod a számot...
2020. szept. 6. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

nem az egyenleg a lényeg hanem az idő!

nem akkor kapcsolják le amikor lemegy az egyenleged hanem egy idő után.

tehát PÉLDÁUL ha x ezret töltöttél fel akkor 3 hónap, ha y ezret akkor 1 év az érvényesség.

melyik szolgáltatónál vagy?

2020. szept. 6. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Telekom
2020. szept. 6. 22:39
 5/6 anonim ***** válasza:

"Ha a szüneteltetés a rendelkezésre állási idő lejárta miatt történt, a hívószám lekötési idő (a rendelkezésre állási idő lejárta után még 90 nap) alatt még feltöltheted számládat, ezáltal ismét igénybe veheted a Domino szolgáltatást a megszokott mobilszámodon. A rendelkezésre állási idő elteltét követő, de még a hívószám lekötési idő alatti első feltöltés összegéből minden Domino szerződésen automatikusan levonunk bruttó 300 Ft-ot, a Hívószám újbóli biztosításának díját."


Tehát tölts a kártyádra és minden rendben!


Fontos:

"A rendelkezésre állási idő az utolsó feltöltés összegétől függ.


Bruttó 2500 Ft alatt a honlapunkon végzett dinamikus címletű feltöltések esetén is 180 nap a rendelkezésre állási idő. Bruttó 2500 Ft és afölötti összegnél 366 nap, bruttó 15 000 Ft értékű feltöltésnél pedig 488 nap.

Fontos, hogy a feltöltésekhez kapcsolódó rendelkezésre állási idők nem adódnak össze, mivel a rendelkezésre állási idő mindig a feltöltés napjától kezdődik.

Viszont, ha a feltöltés olyan értékben történt, melynek feltöltése esetén a rendelkezésre állási idő rövidebb lenne a feltöltés előtti rendelkezésre állási időnél, akkor az eredeti rendelkezésre állási idő marad érvényben. Például, ha először 15 000 Ft-tal töltöd fel az egyenleged, ahol a rendelkezési idő 488 nap, majd rövid időn belül újabb 1500 Ft-os feltöltést kezdeményezel, az első feltöltés által biztosított rendelkezésre állási idő marad meg."

2020. szept. 6. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

"Vissza lehet állítani a telefonszámot és ha igen, hogyan?"

Az ügyfélszolgálat napi 24 órában ingyen hívható.

2020. szept. 7. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!