Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » "A telefon nem engedélyezett"...

"A telefon nem engedélyezett" hibaüzenet mitől lehet?

Figyelt kérdés

Ma vettem egy új Vodafone előfizetést a régi telefonomhoz. Megkaptam müködött egy órán keresztűl aztán hirtelen kiadott egy hibaüzenetet (A telefon nem engedélyezett) és azóta nem enged hívást idítani,fogadni. Hívtuk a szolgáltatót nem tudnak semmit mondani hogy miért lehet annyit mondtak hogy felvették a hibajelentésemet.+Érdekesség hogy a mobilnet teljesen jól müködik csak a hívás nem, illetve hogy az egész 5 tagu családnak lett ez ugyanabban a percben (mindenki Vodafonos)


Valakinek van valami tippje mitől lehet és mi lehet a megoldás rá?/Valaki találkozott már ilyen jellegü problémával?



2020. okt. 7. 14:12
 1/5 anonim ***** válasza:
89%
2020. okt. 7. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
78%
Szerintem gyári hiba, vagy menj be a Kokafonhoz, ott eligazít az ügyfélszolg.
2020. okt. 7. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
85%

Hogyne találkoztam volna már ilyen hibával! Ójaj... Kb. 4-5 hónapig kellett úgy együttélnem egy Galaxy S8-al, hogy minden SIM kártya berakása után azt írta: "A telefon nem engedélyezett a hanghoz", majd a bal felső sarokban: "Nincs szolgáltatás". Se mobilnet, se hívás indítás/fogadás, semmi.

Szervizben pikk-pakk megcsinálták ugyan, de én már nem tartottam igényt a telefonra, így nem tudom a továbbiakat, csak annyi, hogyha beviszed egy GSM-be, akkor megtudják neked oldani.

Annyi még a slusszpoén, hogy amúgy nálam ez egyik napról a másikra történt. Tehát egyik nap még minden pöpec, másnap arra keltem, hogy már minden sz@r. Azóta nem is kell nekem Samsung, ha dobálják utánam sem, TV-n kívül mindig csalódást okozott eddig. :D

2020. okt. 7. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

A sim kártya aktív?

Nekem a Thome os simkártya akkor adott ilyen hiba üzenetet amikor elfelejtettem az adategyeztetést .

2020. okt. 7. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Mind az 5 családi kártya 5 külön készülékben ugyanazt a hibát mutatja? Tegyétek be egy haver független készülékébe a kártyát. Ha ott is ez a hiba, akkor a Voda variált el valamit. Ha működik minden, akkor viszont a készülékekkel lesz a hiba. Voda köteles egyébként függetleníteni 2017 óta az összes függő készüléket, ha nem tart nyilván tartozást rajta. Ez a beavatkozás is segíthet.
2020. okt. 8. 02:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!