Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem szakszerűen járt el a...

Nem szakszerűen járt el a szerviz, mit tudok tenni?

Figyelt kérdés

Az előző kérdésem ez volt: https://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobilt..


Még mielőtt bementem kértem egy fényképes(amennyiben lehetséges)/részletes dokumentációt, hogy miért nem vállalják.

Persze a részletes dokumentációt nem kaptam meg.

Mire be mentem érte azt mondták h a kijelző valószínűleg gyári csak lehetséges hogy az üveg nem az ami rajta van.

Szóval még a szerviz sem tud biztosat mondani és ennek ellenére visszautasították a garanciális igényemet. Mire megkérdeztem hogy honnan veszik, hogy nem gyári azt mondták h ránézésre nem az.

Mikor oda adták a telefont az eddigi 2db csík helyett lett rajta 3-4 csík ezt szóvá is tettem és azt mondták h ez a normális ha le kell szedni egy kijelzőt(?????) szóval egy mikrofon cserénél is megesik ez?

De ez a legkisebb probléma. Miután elhagytam a szervízt észre vettem a telefonon, hogy a kijelző be van folyva a notch alatt és poros a kijelző alatt, poros a kamera is (az üveg alatt), nincs a helyén a kijelző kb van 1mm-es rés, a ragasztó kilóg a kijelzőből és a hátlap is kidudorodik a hangerő gombok alatt. Amikor bevittem hozzájuk a telefont ezek a hibák nem voltak.

Maradjon a tökön szúrás vagy lehet valami értelmeset is tenni?

Köszönöm a válaszokat!



#hiba #Apple #befolyt kijelző #iPhone 11 Pro Max #Almarium Pro #garancia vesztés
2021. jan. 6. 13:52
 1/3 savanyújóska ***** válasza:
100%
Szerintem próbálj meg egy másik Premium Resellert, bőszen lobogtatva a dokumentációt. Elvileg amikor átvették rögzíteniük kellett, hogy a csíkokon kívül más sérülés nincs rajta, szóval azzal még esetleg nekik mehetsz. Sajnos nincs rá garancia, hogy a másik helyen is azt mondják, hogy, bocs szakszerűtlenül lett összerakva, ha onnan is elhajtanak, én keresnék egy helyet, ahol a nem is garanciában de legalább rendesen megcsinálják (értsd, nem a legolcsóbb, illetve lekövethetően jó review-kal rendelekzik).
2021. jan. 6. 14:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

"Elvileg amikor átvették rögzíteniük kellett, hogy a csíkokon kívül más sérülés nincs rajta, szóval azzal még esetleg nekik mehetsz."

Így van, ezt mindenképp próbáld meg.

Azért egy APR-től rendes munkát várna az ember...

egyébként milyen hülyeség ez, hogy a kijelző valószínűleg gyári csak az üveg nem az???


egy oled kijelzőről beszélünk, ez nem IPS hogy lehet külön üveget cserélni rajta...


keress másik normális szervizt de gyorsan.

2021. jan. 6. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem a szervíz a rossz, én nem, vinném oda vissza. Bár a gari így is úgy is bukta.
2021. jan. 6. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!