Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért "nincs szolgáltatás" a...

Miért "nincs szolgáltatás" a mobilomon + térerő?

Figyelt kérdés
Idegesítő, hogy egyszer van máskor nincs, mobilnetet szinte már nem is tudom használni, mit tegyek?
2021. júl. 16. 16:35
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Másnál is ilyen az adott szolgáltató?


Lehetséges, hogy az adott szolgáltató lefedettsége nem megfelelő a helyszínen

2021. júl. 16. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Pedig de, az 5G-t is tudnám használni a térkép szerint. Vodafone-nál vagyok, a Vodafone HU, helyett az Orange SK szolgáltatóhoz csatlakozik a telefonom, vagy a TELEKOM SK-hoz, amin jó a jel is, de a Vodafonehoz nem tudok. Ez mostanság jött, nem mindig volt így.
2021. júl. 16. 17:10
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
Hívd fel a Vodafone-t, ők jobban tudnak erre a kérdésre válaszolni.
2021. júl. 16. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Valószínűleg valamilyen hálózati ptobléma van, vagy az átjátszóállomás (cella ("torony")) meghibásodott.


Érdemes egy hibabejelentést ejteni az ügyfélszolgálaton.

2021. júl. 16. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
cseréltesd ki a SIM kártyát talán megoldja
2021. júl. 16. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Az ügyfélszolgálatnál jelentsd be
2021. júl. 16. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Tilts le a roamingot.
2021. júl. 16. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!