Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mitől megy le a számlám?

Mitől megy le a számlám?

Figyelt kérdés

1en töltőttem 5000ft-ot a telomra. És ma reggel jött az SMS, hogy a számlám 600ft alá esett.

1óta 4x telefonáltam 4perc 34mp-et.

Nem mobil neteztem.

Nem volt ismeretlen szám visszahivásom.



2021. szept. 12. 23:29
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
98%
Amikor arra gondoltál, hogy az ügyfélszolgálaton keresel választ a kérdésedre, miért gondoltad meg magad?
2021. szept. 12. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
96%
Gondolom benne vagy valami csomagban ami leveszi az árát
2021. szept. 12. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim válasza:
100%
Esetleg valami fizetős appra fizettél be, csak elfelejtetted lemondani
2021. szept. 13. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim ***** válasza:
97%

Ha telekomos vagy akkor például a honlapon le lehet kérni a részletes számlatörténetet.

Valószínűleg más szolgáltatóknál is van erre lehetőség

2021. szept. 13. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 A kérdező kommentje:

1nek. Az ügyfélszolgálat nem adott kielégitò választ,ezért jöttem ide.

2,3 nak. 11nap alatt elfelejtettem volna,úgy hogy nem jut eszembe még most sem?

Nagyon hülye lehetek de az létezhet:

Wifin keresztül beszoptam egy virust ami Appnak álcázva magát szopja lovém?

2021. szept. 13. 00:39
 6/24 anonim ***** válasza:
93%

"Az ügyfélszolgálat nem adott kielégitò választ,ezért jöttem ide."

Nem, te önigazolás miatt jöttél ide. Már megvan a saját verziód, csak keresel hozzá valakit, aki rábólint.

2021. szept. 13. 01:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 A kérdező kommentje:
Nem. Én nem tudok reális okot. Hátha tud valaki valamit okosat mondani. Vagy olyat mond ami nekem nem jutott az eszembe.
2021. szept. 13. 01:23
 8/24 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Valami oka biztosan van. Nem létezik, hogy magától lemenjen a pénz róla és azt sem hiszem, hogy az ügyfélszolgálat ne tudott volna valamit mondani Van ott valami havidíjas szolgáltatás szerintem.
2021. szept. 13. 06:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
26%
Előfordulhat hogy vírus, nekem is volt hasonló, telefoncsere megoldotta a dolgot.
2021. szept. 13. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim válasza:
75%

Nekem ugyanez volt, csak mobillal. Automatikusan levonta az ismétlődő netbank használatot.

Ha belépsz az online ügyfélszolgálatodra, azon belül látszik, hogy milyen szolgáltatásokat rendeltél meg.

2021. szept. 13. 07:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!