Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Három napja nem kapom meg az...

Három napja nem kapom meg az OTP Direkt SMS-eket. Mi lehet az oka?

Figyelt kérdés

Három napja nem kapom meg az SMS értesítéseket a bankkártyás vásárlásaimról. Valamint a netbankba sem tudok belépni, mivel a szükséges kódot sem kapom meg SMS-ben, ahogy az online bankkártyás vásárlások azonosító kódjait sem. Olyan online vásárlásnál, ahol el van mentve a kártyám, és így nem küld kódot a kétfaktoros azonosításhoz, azok a fizetések sikeresek, mivel az adott partner visszajelezte a sikeres fizetést. A bolti bankkártyás fizetések is sikeresek. Ha valaki magánszemély küld nekem SMS-t, azt megkapom.

Kérdés, hogy mi lehet a hiba? A banknál vagy a szolgáltatónál (Vodafone) lehet a gond? Melyikhez forduljak első körben?



2022. jan. 3. 20:27
 1/2 anonim ***** válasza:
84%
Először mindenképpen a bankoddal vedd fel a kapcsolatot.
2022. jan. 3. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Voltam így, csak én egyedül a pénzmozgásról nem kaptam sms-t.

Utalni, bankolni tudtam.

Bementem az OTP-be, mondták beállították.

Semmi.

Megint bementem, mondták beállították.

Semmi.

Még 2x,másik fiókban is hátha az ügyintéző béna.

Kiderült, hogy a telefonom nem jelez új üzenetet, ha jön infó a pénzmozgásról.

Minden más SMS megjeleni a képernyőn, pittyen, csak ez nem..

Nem is régi okostelefon.

Úgy kell keresgélni, hogy megjött-e a fizu.

Fogalmam sincs miért.

2022. febr. 3. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!