Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone készülékbiztosítás...

Vodafone készülékbiztosítás hogy működik?

Figyelt kérdés

Galaxy S20 FE DS telefonom kameralencséje berepedt, nem ejtettem le, hibátlan állapot, valahogy a kulcsom a táskában megrepesztette...


havi 1990 ft készülékbiztosítást fizetek, ami elvileg "nem szándékos kárra" is van.


Valakinek van ezzel tapasztalata? Mennyi ideig szervizelik?


2022. ápr. 21. 19:52
 1/3 Ypszilon1980 ***** válasza:
Természetesen addig szervízelik, ameddig él a biztosítás, illetve ameddig fizeted. A nem szándékos kár nem azt jelenti, hogy mindenre az fedezetet. De ha így fogalmazol, akkor ezek szerint szándékos kárra is fizet. A voda honlapján fent kell lennie, hogy ez a biztosítás pontosan mire nyújt fedezetet és mire nem.
2022. ápr. 21. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Szia! A meddiget úgy értettem hogy meddig kell nélkülözni a telefont. :) valahol megvan a teljes kötvény is, abban 20ropi önerő dereng ezekben az esetekben. Természetesen fizetem végig a biztit, a számlával együtt.
2022. ápr. 21. 23:25
 3/3 Ypszilon1980 ***** válasza:
Jaaa, bocs, akkor félreértettem. Nem tudom mennyi idő, de arra számolj, hogy beviszed a voda-ba, utána 1 hét mire elküldik a szervízbe, plusz 1 hét mire visszajön, meg a szervízelés, ha meg kevesebb, akkor jobban jársz. Nekem Sony telefonnál volt anno 1 hét, de akkor csak szoftverezték. Amilyen kaotikus most a helyzet ott, nem tudom mire lehet számítani.
2022. ápr. 22. 05:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!