Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogyan lehet visszaszerezni a...

Hogyan lehet visszaszerezni a vodafone-tól, a fel nem használt, feltöltőkártyás egyenleget?

Figyelt kérdés
Már írtam nekik, de csak néhány linket küldtek. Ezeken e linkeken több ezer oldalnyi szerződédi feltételeket lehet letölteni. Az ügyfélszolgálatuk színvonala minősíthetetlen, ezért vagyok kénytelen itt is kérdezni. Írtam már nekik, de semmit sem oldottak meg, és még csak korrekt választ sem adtak. Ezért döntöttem úgy, hogy nem kínzom magamat tovább velük. Az egyik kártyám feltöltési határ ideje tegnap járt le, a másiknak még van vissza pár hónap... (Bár tartok tőle, hogy a többi sem jobb.)

2023. márc. 23. 22:51
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
72%
Sehogy.
2023. márc. 23. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%

Pár éves írás, de érdemes utánajárni.

[link]

2023. márc. 23. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:

Ha tényleg sehogy, akkor így jártam, mert még levásárolni sem lehet.

Próbáltam utánajárni, de leráztak a linkekkel...

2023. márc. 24. 00:12
 4/11 anonim ***** válasza:

Emelt díjas sms-es cuccokat veszel belőle.

Pl. autópálya-matrica, parkolójegy stb.

2023. márc. 24. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:

Ha már megszűnt az előfizetésed, akkor a fennmaradt egyenleget bankszámlára vissza tudod utaltatni.

Nem érdemes írni nekik mert el vannak úszva az írásos megkeresések megválaszolásával. Közben meg a 1270-en ott ülnek üresben a call centeresek. Fel kell őket hívni és 5 perc alatt választ kapsz mindenre.

2023. márc. 24. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Azóta a számom működésképtelenné vált. Természetesen, semmilyen visszajelzés, és persze pénz sem jött tőlük. Ma megint írtam nekik... :-) Érdekes, most nem küldtek kérdőívet, hogy mennyire vagyok elégedett a szolgáltatásaikkal, és hogy mennyire ajánlanám őket másnak... :-D
2023. ápr. 5. 22:19
 7/11 anonim ***** válasza:
Hiába írtam hogy telefonon hívd őket mert a levélre 30 napon belül fognak válaszolni és akkor is azt fogják írni hogy hívd őket. De nem baj, nevetgéljél csak itt tovább, a pénzed meg áll benn.
2023. ápr. 6. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Igaz régebben, de hívtam már őket. Ha jól emlékszem kb 30 perc "zene hallgatás" után meguntam. Kedden ismét megpróbálom, és megírom mi lett az eredménye. Alapesetben, sokkal jobban szeretem én is a telefonos kapcsolatot. De undorítónak tartom, hogy soha nem veszik fel, amikor meg felveszik, akkor arra kérnek, hogy írjak e-mailt. Eddig csak a DAS volt az egyetlen, ahol mindig (minden más céghez képest extrém gyorsan) felveszik a telefont, de már ők is kértek arra, hogy írjak e-mailt is...

Amikor volt rá időm, akkor sokszor megtettem, hogy felhívtam egy ügyfél szolgálatokat, és letettem magam mellé a telefont, kihangosítva. Sajnos már nem emlékszem melyik cég volt az (pedig szívesen leírnám a nevét), akinél 2 óra, nem elírás két órás várakozás után tettem le a telefont...

Azért főleg a második felszólítás után, úgy érzem hogy adnom kell nekik még egy esélyt. Persze csak a telefonos szolgálatuknak, mert több szerződésem már nem lesz náluk, amíg van más.

2023. ápr. 9. 21:02
 9/11 anonim ***** válasza:

Telefonos ügyfélszolgálat SOHA nem kéri hogy írj emailt egyenleg visszautalás miatt (Vodánál dolgozom). Kb semmi miatt nem kéri hogy írj emailt, az egy alternatív lehetőség mert törvényileg kötelező írásban is elérhetőnek lennie a szolgáltatónak.

Igen előfordul hogy 30 percet kell várni, sajnos van hogy sokan hívnak. A call centerben szigorú, perc alapon ellenőrzött beosztás van, ne hidd hogy azért "nem veszik fel" mert épp kávézgatnak. Ha annyira fontos az a pénz neked akkor kivárod a fél órát. Vagy telefonálsz mondjuk este 8-kor, vagy szombat délután, amikor kb 0 a várakozási idő.

2023. ápr. 15. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:

#9 Vagy csak kevesen vagytok. Nem?

Egyébként visszautalták a pénzt. De azt nem kérdezték, hogy miért szüntetem meg mind a két számomat, ami náluk volt. Igaz, az előző levelezésekből már tudhatták. Egy kicsit hiányoltam az elégedettségi felmérést is. Amit mindig odatolnak az embernek, kivéve amikor tudják, hogy "vaj van a fülük mögött"... :-)

Azóta mind a két telefonom Yettel kártyával működik tovább. Szinte tudtam, de csöbörből estem a vödörbe. Mondhatni, hogy az egyik rosszabb, mint a másik...

2023. jún. 26. 23:07
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!