Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung star II telefonon...

Samsung star II telefonon miért nem töltenek be rendesen a weboldalak? Általában azt írja ki, hogy nincs elég memória.

Figyelt kérdés

Töröltem az előzményeket stb, 4 GB kártya van benne, mégis ha egy oldal betölt, pl. hírek, hiába kattintok tovább, nem megy.

Valaki esetleg van itt, akinek sikerült megoldást találnia hasonló problémára?



2011. szept. 1. 11:16
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

[link]


"Dolphin 2.0 fantázianevű böngésző, sajnos nem teljesen hozza azt, amit kéne. A sebessége jó, alapvetően egész gyorsan betölti az oldalakat, képes a hirdetéseket blokkolni, mi több, még flasht is futtat (nyilván egy beágyazott videó már sok neki). A gond ott van, hogy elég sűrűn dobál „nincs elég memória” üzenetet. Ez nem annyira a memória hiánya, mint inkább a szoftver hibája miatt lehet, mivel esetenként mobilra optimalizált oldalaknál is előhozza ezt. Ezt a gyanút erősíti az is, hogy egyéb, online funkciók jól működtek, mint a Facebook és Twitter kliens. "

2011. szept. 1. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Ezek szerint semmit sem tudok tenni annak érdekében, hogy netezni is tudjak a telefonon? Jelenleg csak az m.fn.hu oldalt hozza be, annak is csak a főoldalát, tovább lépni, vagy egy-egy hírt elolvasni már nem tudok.
2011. szept. 2. 13:20
 3/13 anonim ***** válasza:
Mivel ez a telefon egy zárt rendszerű cucc és mivel valszeg szoftverhiba ezért sajnos nem.
2011. szept. 2. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Az a baj hogy a gyártó eleve sok olyan dolgot rátesz a telefonra,/csengőhang,képek,alkalmazások/,amit nem is biztos hogy használni szeretnék,de zárolva van és ezért a törlése lehetetlen,legalábbis számomra. Én már egyszer visszavittem a telefonokat/2db van belőle, az egyik a feleségemé/,amikor elhoztam jobb lett,de 3nap múlva újra kezdte. Nekem össz-vissz,1db csengőhang,1db háttérkép,és 2db widget van a telefon memóriájába,ez is csak azért,mert ha beállítom őket használatra,akkor automatikusan bemásolja a kártyáról. Ehhez pedig kevés az a 30 megácska. 5 hete vagyok tulajdonosa,de abból 2hetet a szervizben pihent,és a héten megint vissza viszem mind a kettőt. Ha megint nem lesz jó,akkor cserét kérek,és ha azzal is baj van,akkor elállok a szerződéstől. Még annyi hogy először volt egy másik hibaüzenet is:kevés az erőforrás.Na ez a szerviz óta viszont még nem jött elő,és azzal is tudtak valamit csinálni,hogy fülhallgatóval való zenehallgatás közben,ne hívjon már fel senkit. Az az érzésem hogy erre nem lett volna szabad ugyanazt a márka nevet ráírni mint egy Omniára. Én leírtam a saját esetem,te mérlegeled hogy mit tudsz belőle használni,csak csendben tanácsolom:VIDD TE IS VISSZA
2012. jan. 30. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Köszi a választ! Nekem is kezd elfogyni a türelmem, egy ideig tudtam egy-két oldalt nézegetni a neten, de pár napja megint előjön a hibaüzenet. Én is viszem vissza a vodához, mert ez így nem okés. Az biztos, hogy legközelebb a neten veszek magamnak telót, nem hagyom rábeszélni magam szerződéshosszabítás miatt ilyen gagyira.
2012. febr. 1. 21:08
 6/13 anonim ***** válasza:
Azért ez érdekes hogy te is Vodás vagy. Én ma vittem vissza másodszor,kíváncsi leszek mi lesz vele. Amikor érte megyek,első dolgom az lesz,hogy rádobok néhány csengőhangot,1 háttérképet/ugyanis ezeket csak úgy lehet használni,ha benne van a telefon memóriájában/,kirakok 1-2Widgetet,aztán mehet a gyári böngésző /mert én nem fogok az opera minivel kínlódni,főleg ha a gyári jobb lenne,ha működne/, 2-3 oldal megnyitás,közben nagyítás,és már össze is omlott. Ennyit a samsungról/ omnia, galaxy, s.t.b. az más történet/. Nem vártam ettől a telefontól,hogy annyit tudjon mint a felső kategóriás telefonok,de szerintem annyi elvárható,hogy "amit beleszerelnek gyárilag",az működjön is. Képzeld veszel egy új kis kategóriás autót van benne klíma gyárilag,és nem működne. Érvelhetne azzal a gyártó hogy ez egy alap kategóriás autó,és hát ezt már nem kéne tőle elvárni? Szerintetek nekem rossz a felfogásom?
2012. febr. 2. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:

Ha a beállítások menü pontban a készülék visszaállítását megcsinálod,akkor jó lesz néhány napig,aztán kezdődik előröl.Másodszor ennyit csináltak a szervizben,és javasolták hogy internetezésre optimalizált készülékkel,internetezzem. Ha ez nem az akkor minek bele wifi?És miért sózzák rá az emberekre?

Szerintem nálam szerződésbontás lesz,tényleg elmegyek a végsőkig. Nem az fáj hogy két évet aláírtam,hanem az hogy a flottás előfizetésemet dobtam el azért hogy ezt a ..... ingyen megkapjam.Az én csomagomba 18e lett volna.Előfizetéses teló mindenképp kell,de olyan amit használni is tudok,akár internetezésre is wifin keresztül.

2012. febr. 16. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim válasza:
Nekem is ilyen van ilyen hibával de ha belemegyek a menü>WEB>...>Internet beállítások> Gyorsítótár törlése és lehet még Böng.adatok.aut.törl beállítani akkor kicsit jobb.
2012. márc. 24. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
Hát ez az.Kicsit jobb.De nem jó.Nekem hetente kell memóriát törölni,ha netezem,mert egy idő után,már képnézegetés közben is ezt csinálja.Csak akkor nem értem miért kifejezetten internetes csomaghoz /vodafone mátrix/ ajánlották?
2012. márc. 24. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim válasza:
100%

FIGYELEM MINDENKI!!! TALÁLTAM MEGOLDÁST A "NINCS ELEGENDŐ MEMÓRIA" PROBLÉMÁRA!


Egy kicsit meg kell buherálni a telefon belső rendszerét ami a hozzá nem értőknek most komolyan hangozhatott, de szépen lépésről lépésre leírom mi a teendő.


1. Kattintsunk a "billentyűzet" menüre és mint ha csak egy telefonszámot akarnánk beírni, írjuk be az alábbi kódot:


*#197328640# (csillaggal, kettős-kereszttel együtt)


Ha ez megvan akkor automatikusan megjelennek a telefon egyedi belső beállításai.


2. Nyomjuk le a 6-os gombot amivel belépünk a "Common" menübe.


3. Nyomjuk le a 4-es gombot, hogy belépjünk a "DIAG Configuration" menübe.


4. Az előbb említett "DIAG" menübe belépve az 1. és a 2. lehetőségnél az "UART BUAD RATE -- 115k" és "UART BUAD RATE -- 912k" felirat olvasható. A számok melletti négyzetben lévő csillag jel elvileg az 1. ilyen felirat mellett található tehát 115k van beállítva. Most nyomjuk meg a 2-es gombot hogy beállítsuk a "UART BUAD RATE -- 912k"-t, ekkor megjelenik az alábbi felirat: "Baudrate change -- 912"


5. Nyomjuk meg az "OK" gombot.


6. Nyomjuk meg a "Vissza" gombot. Ha jól csináltuk akkor most az "UART BUAD RATE -- 912k" melletti négyzetbe került csillag jel.


7. Azzal a gombbal amivel a hívást szoktuk megszakítani (jobb, alsó gomb) lépjünk ki a főképernyőre, majd indítsuk újra a telefont (ki és bekapcsolás)


Ha mindent helyesen csináltunk akkor majdnem, hogy soha többé nem fog megjelenni a "nincs elég memória - zárjon be néhány alkalmazást" üzenet, kivéve abban az eseten ha valóban megtelik a belső memória, ilyenkor töröljünk pár fájlt a telefon memóriájából, hogy helyet szabadítsunk fel.


A módszer feljavítja az adattovábbítási sebességet a belső memória és a RAM között. (data transfering speed). Minden esetre nekem és másoknak is működött, mióta ezt megcsináltam bármekkora alkalmazást, vagy weblapot nyitottam meg, nem kaptam többet semmilyen memóriával kapcsolatos hibaüzenetet...


(Elnézést kérek ha egyeseknek túl szájbarágós, volt a leírás, de próbáltam úgy írni, hogy a legkevésbé hozzáértő ember is megtudja csinálni... )

2012. aug. 24. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!