Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telenornál vásárolt telefonomr...

Telenornál vásárolt telefonomról amikor az ügyfélszolgálatot akarom hívni (1220) hogy aktiváljam a sim kártyát azt írja, hogy "mobilhálózat nem áll rendelkezésre". Ezt meg lehet oldani, vagy másik telefonról kell aktiválni?

Figyelt kérdés
2011. okt. 14. 17:31
 1/3 anonim ***** válasza:
Csak a vásárolt telefonról aktiválható és csak a csomagban kapott telefonszámon!
2011. okt. 14. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
És hol található ez a telefonszám?
2011. okt. 14. 21:27
 3/3 anonim ***** válasza:
Legtöbbször a dobozon is rajta van, de hozzákapott papírokon (amin részletesen leírják az aktiválás folyamatát)szokott lenni.Ha nem kaptál hozzá ilyen papírt akkor reklamálj.
2011. okt. 15. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!