Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hányszor vagyok köteles...

Hányszor vagyok köteles elfogadni a garanciális javítást?

Figyelt kérdés
vettem a neten egy telefont 3 hónapja, és egyszer már beküldtem 2500 ft.postaköltségen a szervizbe,ami egy hónapig ott volt, és most megint szarakodik.az igazság az, hogy már el is ment a kedvem ettől a telótól, hogy ennyi baj van vele, meghogy 3 ból egyet használtam rendesen és a postaköltségem se lesz így kutya.segítsetek légyszi, hogy igényelhetek -e vissza pénzt, vagy cserét más telóra?köszi
2012. jún. 19. 07:55
 1/1 csez ***** válasza:

A garancia a készülék javítására vonatkozik.


Ha nem tudják a telefonod megjavítani, akkor kérhetsz másik telefont (amit nekik egyébként automatikusan fel kell ajánlaniuk)

2012. jún. 19. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!