Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-Mobil - számlaelmaradás -...

T-Mobil - számlaelmaradás - törlesztés - semmi. Miért?!

Figyelt kérdés
Elmaradás miatt törölték a go!napinetet ill. korlátozták a roaming és kimenő hívásokat. Utóbbi bekövetkezése után pár nap múlva befizettem a 4038 Ft-s elmaradásomat (számlát vmiért nem kaptam egyébként, csakúgy küldték az sms-t...). Pénteken lesz 2 hete, h befizettem, de még nem tudok hívni. Mi a probléma?

2012. júl. 3. 17:54
 1/3 anonim válasza:
Mert ennél a lemaradásnál már nem elég az elmaradást befizetni, kiterhelték a kötbért is, ha volt ilyen. Be kell battyognod üzletbe és egyezkedni a visszakapcsolás feltételéről! Plusz köv. havi számládon lesz pluszban egy 6-7000 Ft-os visszakapcsolási díj.
2012. júl. 4. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
már megoldottam, bementem egy üzletbe. volt valami 2 ezer ft-s tartozásom elvileg... befizettem, de ott a csaj egy szót nem szólt a visszakapcsolásidíjról, sőt régebben is volt egy ilyen esetem és akkor sem terhelték pluszban a számlámat.
2012. júl. 5. 19:08
 3/3 anonim válasza:
Igen, bocsánat, félreolvastam, hogy mid van korlátozva. Visszakapcsolási díjad akkor is kell legyen, csak így 4000 körüli összeg lesz.
2012. júl. 6. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!