Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobil szolgáltatónál vagyok,...

T-mobil szolgáltatónál vagyok, és kártyás a telefonom. Nincs rajta pénz, így hívást sem tudok kezdeményezni, de viszont engem sem tud hívni senki. Még nem járt le a feltöltési határidő. Miért van ez? Most vettem észre a napokban ezt a problémát.

Figyelt kérdés
2012. dec. 9. 15:18
 1/1 anonim ***** válasza:
Az egyetlen dolog ami ismerek és ilyet okoz a lejárt egyenlegfelhasználási idő. Elvileg 2 határídő is van, az egyik után nem tudsz hívni a második után téged se lehet hívni. Én másik szolgáltatónál vagyok ott az első 3 a második 6 vagy 12 hónap. De ha feltöltesz helyreáll. Írtad hogy nem járt le, de nincs nagyon más ok.
2012. dec. 9. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!